Kans op zwangerschap

Hoi!

Volgens mijn agenda was mijn vruchtbare periode van 20 tot 30 januari, mits mijn cyclus 28 dagen is (vorige maand wat langer, maand ervoor wel regelmatig)
Op de 28e heb ik het onveilig gedaan. Jammer genoeg niet vaker kunnen doen, door drukte.
Op de waarschijnlijke ovulatie dag ook onveilig, maar eerder gestopt.

Ik vroeg me af hoe groot de kans zou kunnen zijn op zwangerschap? Ik denk niet groot, ik vroeg me af wat jullie mening/gedachten zijn!

Dankjewel!
 
Ik zou positief blijven denken, ook al is de kans klein 
Je hebt maar 1 kansje nodig.
Word afwachten.
Ik duim voor je.
 
Hier iemand die dinsdag kan testen.
 
Succes
Xx
 
Ik hoop het! Ik heb vaak de angst dat mijn vruchtbaarheid niet top is/zal zijn.. 
Volgende week vrijdag ga ik een vroege test doen, in verband met carnaval (ik wil niets doen wat een mogelijke zwangerschap kan schaden uiteraard) 
 
Ik duim ook voor jou!
 
Ik dacht ook niet zo vruchtbaar te zijn gezien mijn verleden en mijn partner, maar we zijn inmiddels bijna 6 weken zwanger dus hier het bewijs dat het lukt:
- chlamydia gehad - veel gerookt - vroeger regelmatig drugs gebruikt - liscexisie gehad - man met maar 1 bal.... dus ?
 
Wat fijn, gefeliciteerd!
Daarnaast stelt het me ook gerust, haha... ik denk alleen dat de kans deze maand iets te klein is. Natuurlijk kan het altijd “ineens” gebeuren, maar goed. Ik hoop dat ik dat geluk ook kan krijgen! :)
 
In de maand dat ik zwanger werd hebben we in mijn vruchtbare periode maar 1x sex gehad! Er hoef maar 1tje door te dringen ?
 
Wij hebben ook vaak maar 1x seks tijdens de vruchtbare periode. In verband met werk van mij en mijn vriend lukt ik vaak niet meer en proberen we wanneer we samen vrij zijn het extra gezellig te maken.
we moeten geluk hebben, maar die hebben we nog niet gehad! We hebben ovulatie testen gebruikt, maar deze maand wil ik het een keer zonder proberen.  Gewoon om er een maand minder mee bezig te zijn. 
 
Terug
Bovenaan