Kans op zwangerschap?

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik heb een vraag.Ik ben bijna een jaar geleden gestopt met de pil, ik menstrueer  met regelmaat (cyclus 30 dagen). Alleen deze maand was ik 10 dagen overtijd. Veel zwangerschap symptonen zoals: hoofdpijn, opgezette buik, ik kon beter ruiken, stemmingswisselingen en erg moe! Bij dag 3 had ik al de huisarts gebeld en die had gezegd dat ik er vanuit moest gaan dat ik zwanger ben. Maar ik moest een week later terug bellen als mijn menstruatie nog steeds uitbleef. Dit bleek zo te zijn en ik belde terug. Weer werd mij het zelfde verteld. Ik kon geen bloedtest doen want er was niets medisch met mij. Maar ik wilde zekerheid. Omdat ik zekerheid wilde heb ik een verloskundige gebeld en mijn verhaal uitgelegd bij haar kreeg ik wel een formulier om een bloedtest te doen. Gisteren bloed geprikt en moet vrijdag weer. Nu werd ik dus vanochtend wakker en ik menstrueer. Ik baalde zo erg en mijn vriend ook. Maar nu is mijn vraag, is er nog een kans op een zwangerschap of kan ik het voor deze ronde afsluiten? Of kan het iets anders zijn?</p><p> </p><p>liefs,</p><p>Chaníc</p>
 
Tsja, dan is daar je antwoord ben ik bang. Je bent niet zwanger. Vreemd ook dat je huisarts over de telefoon zegt dat je waarschijnlijk zwanger bent, als alle testen negatief zijn.
Soms heb je ineens een langere cyclus, ik had het bijvoorbeeld toen ik een paar dagen griep had gehad. 
Ik snap dat het een teleurstelling is. 
 
Terug
Bovenaan