Kans op zwangerschap

Vorige week mijn mirena spiraal laten verwijderen, het is inmiddels 9 dagen geleden. En 7 dagen geleden onveilig seks gehad en sinds gisteren krijg ik af en toe steken onder in me buik , en sinds vandaag worden de steken in de avond alleen maar erger wel heel kort en af en toe maar eerder hier nooit last van gehad. En 2 keer een flinke steek onder in me linkse zei gehad dat het gewoon zeer deed.

Zou het eventueel een innesteling geweest kunnen zijn? Dat het kan dat ik eventueel zwanger ben
 
Hi,
In het zelfde schuitje hier! Heb mijn spiraal 12 januari er uit laten halen en in afwachting van.. nog geen menstruatie die op gang is gekomen en lees dat sommige vrouwen na verwijdering van de spiraal niet eens een cyclus hebben en direct zwanger raken. Heb ook een rommelende buik en af en toe wat steken maar geen idee of testen nu al een goed idee is.. Spannend ;) 
Groetjes! E. 
 
Even afwachten spannend !☺️ik wist dat niet dat na het verwijderen van de spiraal dat je dan geen cyclus meer hebt en gelijk zwanger raken. Nee inderdaad testen daar is het nog te vroeg voor jammer genoeg hihi  
 
Als je na het vwrwijderen van je spiraal weer een eisprong hebt, dan kun je direct zwanger raken. Dan zul je niet menstrueren. Alleen hebben veel dames geen menstruatie meer met hun spiraal, dus is het lastig om te weten wanneer je eisprong dan precies is. Timen van seks is dan ook erg lastig. Maar je kan dus geluk hebben. Vandaar dat, als je je spiraal verwijderd, je ook niet weet wanneer je dan ongesteld wordt. Daarnaast is het ook mogelijk dat je in het begin wat onregelmatig bent omdat je cyclus zich weer even moet herstellen. Je hebt dus wel een cyclus, alleen weet je niet hoe deze precies is. Zonder cyclus kun je namelijk niet zwanger worden want dan heb je geen eisprong
 
Oké,  ja ik vind het lastig, want ik heb nu hoofdpijn en erg last van me onderrug. En steken in me buik heel soms op een dag, alleen me rug wordt alleen maar erger. En de hoofdpijn is er gisteren bij gekomen. Dus ik heb geen idee vandaag een test gedaan maar die was negatief.
 
[quote quote=10603703]Oké, ja ik vind het lastig, want ik heb nu hoofdpijn en erg last van me onderrug. En steken in me buik heel soms op een dag, alleen me rug wordt alleen maar erger. En de hoofdpijn is er gisteren bij gekomen. Dus ik heb geen idee vandaag een test gedaan maar die was negatief.[/quote]
Het kan van alles zijn. Je lichaam die weer 'op gang' komt nu de spiraal verwijderd is, een naderende menstruatie, eisprong, darmkrampen of misschien een zwangerschap. Daarnaast is het vaak zo dat als je bezig bent met zwanger worden dat alles ineens gaat opvallen waar je normaal niet bij na dacht
 
Ja klopt,  ja ik heb geen idee want me klachten worden nu gelukkig iets minder , maar heb sinds vandaag een heel klein beetje bloed gehad en voor de rest niet meer. Nog wel last van me onderrug en moe.
 
Terug
Bovenaan