Kans zwangerschap met 1 eileider (en ervaringen)

Hoe groot is die kans nu eigenlijk tegenover een vrouw met 2 eileiders?

En ik voel mijn eisprong (of iig de aanloop) de laatste maanden aan de rechterkant. De kant waar ik dus geen eileider meer heb.
Ik maak me soms best veel zorgen of ik nog ooit zwanger word. ?

En is de kans kleiner als die maand je eisprong aan de kant zonder eileider is?

Wat zijn jullie ervaringen?
Zowel de positieve als negatieve. Ik wil graag een realistisch beeld hebben.
 
Mijn zus had nog maar 1 eileider ivm eerdere buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
Ze was binnen 2 maanden zwanger dus heel snel.
 
Mijn ex schoonzus had maar 1 eierstok en eileider en een half ontwikkelde baarmoeder. Twee keer snel Zwanger zonder hulp oid. Ze kwamen hier pas achter bij de keizersnede van de eerste.
 
Mijn rechter eileider is na een bbz verwijderd. Daarna meerdere keren spontaan zwanger geworden, maar het bleef mis gaan. Wrs was de andere eileider ook niet helemaal goed. Inmiddels via IVF een prachtige dochter gekregen.
 
In november 2021 eileider verwijderd. Inmiddels alweer 4 pogingen verder maar hier nog geen geluk helaas...
 
Haihai,
Mijn schoonzus heeft na een bbz nog maar 1 eileider en ondanks die ene eileider op de natuurlijke manier 2 kids gekregen.
 
Ik ben geboren met een eileider heb alleen de rechter maar kwam hier pas achter na de geboorte van mijn eerste dochter. Ik heb ook altijd gedacht dat ik er 2 had omdat ik idd ook eisprong voelde aan beide kanten. Maar dat kan door je lichaam komen die dat zo laat voelen blijkbaar. Maar nu met 2 prachtige dochters verder eentje heeft wel 1,5 jaar geduurd maar andere maar 2 maanden voordat ik zwanger was. Is mij verteld dat je met een eileider net zoveel kans hebt om natuurlijk zwanger te raken. 
 
Terug
Bovenaan