Kansen zwangerschap?

Hoi iedereen !

Ik ben 3 jaar geleden vastgesteld met pcos, en na veel proberen zwanger geraakt van mijn dochtertje ,ze is nu 15 maand. nadien een mirena spiraal laten steken.
Nu ben ik de laatste tijd erg opgezwollen tot het punt dat mijn broek niet meer dicht wil, af en toe wat steken in mijn baarmoeder of lage rugpijn.
Menstruatie had ik voordien niet of eenmaal om de 4 maanden als ik geluk had. Nu met mijn spiraal om de paar maand wat bruine afscheiding. Die heb ik nu al een halfjaar niet meer gehad .
Is er een kans dat ik toch zwanger ben? Of sla ik wat tilt en zijn het sympromen van de spiraal en pcos ?

Ik weet dat de kans minim is maar had graag wat opinies :)
 
@froetie froe , tzal dat worden heb ze besteld maar afwachten geblazen nu, iets in me zegt van niet maar je weet maar nooit ?
 
Ik ken iemand waarbij de spiraal verkeerd is geplaatst waardoor ze alsnog zwanger is geworden, maar mij lijkt de kans vrij klein.. Spannend, hoop dat je snel kan testen!! 
 
Wow , hmmm alles zal er goed uit bij mijn laatste checkupivm mijn spiraal, idd spannend , testen zijn besteld
 
Terug
Bovenaan