kapotte billen HELPPPPPPPPPppppppppp

A

Anoniem

Guest
hoi meiden, mede mama's

mijn ukkie (bijna 8m) heeft giga kapotte billen.. nog nooit eerder gehad..
wie weet er iets?? hij ligt nu zonder luier op de grond te spelen met mijn ogen op piemeltje gericht.. en ja ik heb al 1 plas gevangen..  
hij ligt op een nieuw kleed speciaal voor hem gekocht... mag niemand met schoenen op lopen!  en ik heb er nu een dekbed hoeslaken omheen gedaan.. dus lekker zacht..
maar ik dwaal af.. ik zoek tips..
open lucht doe ik nu..
zinkzalf doe ik ook
olie ook.. maar het is gewoon kapot..

ik hoop gauw iets te horen...

liefs annemieke

Oh meid wat een pech, Joran heeft er op het ogenblik ook last van, nog niet kapot maar wel superrood! Wilden ook weer in de blote billetjes neerleggen, maar das zo'n gedoe met plassen he! Verder kun je behalve goed smeren en drooghouden weinig doen hoor... Alleen goed in de gaten houden want ze kunnen er geloof ik een infectie door krijgen. Ik baal er ook ontzettend van. Had je andere luiers gebruikt misschien? Joran krijgt van de super de boer luier dezelfde dag nog uitslag, die gaan dus de prullenbak weer in.
Succes!

hoi suus,

op het kdv krijgt ie luiers van kruitvat maar de billies waren al iets kapot maar hoe het er nu uitziet..  echt!
denk dat ik morgen ook maar ff langs de huisarts ga.. vertrouw dit niet..
hij slaapt ook slecht.. heb hem net weer ff in bed gelegd met luier en dan zo maar  weer zonder laten rond rollen..    
wat voor een infectie kunnen ze dan krijgen??

liefs annemieke

Oh wilde je niet bang maken hoor! Ik weet het nl ook allemaal niet precies... Heeft je mannetje al tandjes? Daar kan het geloof ik ook aan liggen en slecht slapen kan daarmee ook in verband staan... Joran ligt nu ook met blote billetjes in de box... ik hoop dat het helpt. Als je het niet vertrouwt kun je idd het beste even naar de ha gaan, maar misschien is het morgen alweer wat minder...
Liefs Susan

Het kan inderdaad ook door tandjes komen...
Ikzelf vind sudocreme erg goed, maar nu heeft mijn dochtertje het eigenlijk (nog!) nooit zo erg gehad.
Heb ook wel eens gehoord dat maizena (hoe schrijf je dat???) heeeel goed moet helpen als ze het echt zo erg hebben, maar daar heb ikzelf dus nog geen ervaring mee!

Succes ermee! liefs 4dec

Ja, ik heb ervaring met maizena. Tenminste op het kdv waar ik werk zijn er een aantal ouders die het gebruiken, als het echt zo erg is.
En ik moet zeggen; het is idd een wondermiddel; het droogt de uitslag heel snel uit, waardoor het snel heelt.
Ik zelf ben niet zo'n fan van zinkzalf; heb altijd het idee dat het zo verstikt, omdat het zo vet is.
Sinds kort heb ik ook Bepathen ontdekt en daar ben ik ook wel tevreden over.
Veel sterkte ermee.
Sil

hoi
de tante van mijn vriend gebruikt ook maizena zij zegt altijd ik gooi er een heel pak op en bij de volgende luier verschonen is het altijd bijna weg dus ik heb het ook vast in huis gehaald volgens mij begint het hier nu ook te komen leuk die tanden het zit onder helemaal vol met bulten
sil22

Als Dean z'n billen helemaal open waren deed ik er niets op. alleen zijn luier aan. Het ging vanzelf weer over. Als je het nat houdt met creme gaat het niet zo goed dicht en duurt het heel lang.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan