kapotte huid in plooien!

hello ladys!

heeft iemand van jullie er ook last van ?
ik kwam er paar dagen geleden achter dat de huid in mijn liezen helemaal kapot was,dus meteen met sudocreme gaan smeren!
nu kom ik vanmorgen uit de douche en zie ik ook onder mijn oksels en onder mijn borsten dat het helemaal kapot en rood is! daar ook mar sudocreme opgedaan,maar doet ook flink pijn,eg vervelend dus weer! heb ik ook nog nooit gehad!
gelukkig heb ik een zusje als verpleegkundige en moeder als verzorgende dus die gaven me wat tips..dat eens proberen,maar mijn onderbroeken doen nu gewoon pijn..en heb toevallig 1 voedingsbh die wat losjes zit (normaal niet zo fijn!) die nu wel fijn zit!

ben benieuwd!
liefs kim 32,2 wkn

onder mn borsten heb ik het zomers weleens als het echt hot is geweest en doe hem uit is het echt rood eronder... nu heb ik ook cupmaat e en hangen ze wat meer dus broeit meer.... denk dat dat het voornamelijk is het broeien van die plek!!

zie het in mn werk ook geregeld dat mensen smet plekken hebben ... goed smeren en scheurlinnen ertussen doen!! gewoon een oud laken of hydrofiele luier in reepjes trekken en ertussen stoppen als je gesmeerd hebt

Bij mij heeft het echt met het weer te maken dat mijn huid zo gevoelig is. Het is (nog) niet kapot, maar ik smeer me een ongeluk met olietjes en bodylotions en weet ik wat.

Mijn huid is her en der ook nog droger dan normaal... goed drogen na het douchen en inderdaad iets erop smeren!
bij mij is het vooral mn buik en de plooi die is ontstaan tussen borsten en buik (met cup a heb je daar normaal geen plooi haha) en daar smeer ik fijn met "mamacreme"
en rond de liezen wat vaker bodylotion...

ow mn darmen werken inderdaad minder goed! kan slecht naar de wc pfff
ik douche ook iedere dag,smeer me erna goed in en droog ook altijd goed af in de naatjes,zoals mama het geleerd heeft hahahaha.heb normaal een Ecup en nu een F.moet zeggen dat het hangen wel meevalt omdat ik van mezelf stevige borsten heb,maar ik zweet wel nu vaker eronder merk ik!
heb inderdaad in de zomer wel eens last van een rode huid onder mn borsten en oksels,maar niet zo erg!
dit doet ook pijn zeg!!!

Terug
Bovenaan