kapotte kont

hoi, hoi

ik zit hier met een probleem!! mijn zoon dylano van 14.5maanden is bezig met het krijgen van zijn kiezen. 4 tegelijk!!
hij heeft verschrikkelijk zure poep, zijn kontje is helemaal kapot
 tijdens het verschonen huilt hij hardverscheurend, zo zielig!!

er is nu zelfs een open plekje op zijn rechterbilletje. sudo creme lijkt niet te helpen, lijkt alleen maar zeer te doen!!
ben radeloos. wil mijn mannetje helpen!!

wat helpt er echt goed tegen kapotte en rode billetjes


groetjes bianca
 
Hoi Bianca,
Wat je kan proberen is BEPATHEN zalf.
Dit is een vette zalf die je kan kopen bij apotheek of DA.
Het is voor tepelkloven en opppervlakkige huidbeschadigingen.
werkte bij ons prima, je kunt het er lekker dik op smeren.
Groeten Marieke moeder van Rick en Joost
 
Hai

Mijn dochter had ook vaak kapotte huidje, wat bij haar heel erg goed hielp en wat ik eigenlijk overal voor gebruikt. droge plekjes, rode bultjes, rode/kapotte billen,schaafwondjes,exceemplekjes etcetc.

Is caladulacrema van vsm te koop bij drogisterijen. rond de 4.5 euro voor een tupe.
Wat ook help is de bepanthen crame. deze is ook overal goed voor tepels, droge huid, exceemplekjes, rode /kapotte billen

beide gebruik is dagelijks, als het wat erger wordt doe ik een paar ik per dag een dikkelaag erop en binnen 3 dagen is het bijna weer dicht.

helpt echt! succes!!
 
Sudocreme gebruik ik als onderhouds creme. Ik kreeg als tip van de kraamverzorgster aardappelzetmeel. Gewoon een beetje in de luier strooien en na 1 luierwisseling zie je al resultaat. Heb het inmiddels al moeten toepassen en inderdaad werkt perfect.
 
Hoi,

mijn zoon hefet dit ook bij elke tand die door komt.

Als ik het aan zie komen dan smeer ik een zalfje van vsm er op ( te kop bij de da)
Dit doe ik s ochtends en smiddags en de rest van de dag van natusan met extra zink.

helpt perfect.

Sudo gebruik ik alleen als hij nergens last van heeft.
 
Terug
Bovenaan