Kapotte ovulatietesten of gewoon geen eisprong?

A

Anoniem

Guest

Hoi meiden,

Ik heb weer even een vraagje, misschien hebben er meer meiden ervaring mee?!
Sinds 2 cyclussen gebruik ik ovulatiesticks. De eerste maand van MatCare en deze maand van Clear Blue. Ik zit vandaag al op dag  22 van mijn cylcus (die gemiddeld 35 dagen duurt) maar nog steeds geen eisprong te ontdekken! Word er echt gek van....
Ik test wel met ochtendurine want er staat in de bijsluiter van Cleau Blue niets over in.
Zal dit mijn fout zijn of ben ik te ongeduldig? Ik wil gewoon graag dat het mij ons ook eens raak is!!! Werkelijk waar, iedereen om me heen wordt zwanger....
Hebben meer meiden moeite (gehad) met het opsporen van de eisprong????
Ter verduidelijking, we zitten in ronde 8. Alvast bedankt en een hele vruchtbare maand toegewenst!!!

hoi,

misschien is het dan toch slimmer om het niet met ochtend urine te doen.
volgens mij zou namelijk het principe van die testen hetzelfde moeten zijn maar veel verstand heb ik er ook niet van.
ik heb die van matcare nu deze maand voor het eerst gebruikt (ik zit nu in ronde 3)
want had een cyclus van 35 en 38 dagen gehad en wilde meer zekerheid.
Ben vanaf dag 17 gaan testen en gister (dag 23) twee strepen en vandaag ook.

bij mij staat er uitdrukkelijk in niet met ochtend urine en 4 uur vantevoren niet meer plassen en twee uur daarvan niet te veel drinken.
12 uur vonden hun het beste tijdstip maar aangezien ik onregelmatig werk, kwam dat niet praktisch uit maar heb me verder  wel aan de gebruiksaanwijzing gehouden.

Hopelijk heb je iets aan mijn ervaring.

groetjes nicky

Hallo,

Ik ben zelf op een gegeven moment ook ovu testen gaan gebruiken maar je
krijgt er meestal maar 5 staafjes bij. Ik heb ze daarom via internet
besteld en daar waren ze veel goedkoper en ze werkte perfect. Via
www.L10.nl

Ik geloof dat je ze niet eens met je ochtend urine mocht gebruiken omdat dat al te lang in je blaas had gezeten....

Ik zat ook niet rond de reguliere 14e dag hoor. Mijn vriendin had idem
probleem en die bleek pas aan het eind van de maand een eisprong te
hebben....dus ja....

Ik wens je veel succes. Na veel testjes is het bij ons eindelijk
gelukt..al had ik er ook een hard hoofd in. Na al dat tempen etc. niet
om blij van te worden.

Veel suc-7   Claudia en Maud-je

Hoi Renske,

Ik gebruik ook al een tijdje de ovu testen van clear blue, en doe dit wel met ochtendurine en ze doen het dan prima hoor, tot op heden nog niet zwanger helaas, dus begrijp jou frustratie helemaal. Als je zo een lange cyclus hebt dan kan het heel goed dat je vandaag of morgen wel een lachend gezichtje krijgt. succes ermee

groetjes

Bedankt voor jullie reacties!
Vorige maand had ik de ovutesten van MatCare en daar stond duidelijk in vermeld dat je niet met ochtendurine moest testen maar sinds deze maand gebruik ik ovutesten van Clear Blue en  in de bijsluiter staat daar niets over in vandaar dat ik het gewoon met ochtendurine doe. Heb nl een hele onregelmatige baan waardoor het voor mij echt heel moeilijk is om te testen. Maar zoals ik het dus lees ben ik zeker niet de enige die een late cyclus heeft! Vanmorgen was helaas weer negatief maar ik blijf gewoon testen totdat de rd komen (of niet!!!!!) Groetjes!

Hoi,
Ik gebruik Romed...en heb mijn ei nog steeds niet gevonden (volgens mij had hij er toch al moeten zijn). Ik maak ze deze maand op en denk dat ik dan ook maar aan de clear blue begin. Daar lees ik toch de meest positieve dingen over.
Groetjes Gizmo

Nou het is uiteindelijk toch gelukt: op dag 25 een positieve ovutest!
Zo zie je maar dat het dus niet rond dag 14 hoeft te zijn maar dat het
dus ook erg laat kan komen!! Vanavond gelijk aan de klus en morgen en overmorgen
voor de zekerheid ook nog maar even
Nou weet ik dus niet of het aan de clear blue ligt maar het fijne van deze testen is dat
je met ochtendurine kan testen en vaak met andere testen niet. Veel succes en hoop dat je ook snel je ei vindt!! Groetjes!

hoi,

Ik ben afgelopen maand begonnen met temperaturen, en ik had op dag 25 pas een temperatuursverhoging! Ben vanmorgen op dag 35 ongesteld geworden. Dus waarschijnlijk heb ik ook een hele late eisprong!!
Succes met klussen!
Ik zit trouwens ook in ronde 8. en hoor ook regelmatig om me heen;ik ben zwanger of die en die is zwanger!
Is inderdaad niet altijd leuk!!

Groetjes Annie1

Terug
Bovenaan