kapper??dilemma

Hoi,

Ik twijfel nu dus heel erg of ik met isabelle naar de kapper zal gaan. Ik vind een kort koppie best nog lief staan op deze leeftijd. Ze kan altijd nog lang haar hebben denk ik dan. Maar als ik nu doorzet kan het op 1 lengte komen en dat is ook weer heel leuk. Ook ben ik bang dat als ik het laat knippen dat haar krullen eraf gaan..., maar als ik nu geen staartjes doe zit het wel heel onverzorgd.
Wie twijfelt er ook vaker over de kapper? En gaan de meiden hier allemaal voor lang haar of half lang of kort?

Groetjes Babybelle

Hoi babybelle,

Eva heeft altijd al een korte boblijn gehad. Als ik wil, kan ik van die halve staartjes maken, maar dat hoeft niet. Eva heeft totaal geen krullen (helaas). Ik vind het super handig zo'n kort koppie en het staat Eva gewoon ook heel leuk.

Groetjes, Karin

PS: Als het bij jullie kan, zou ik wel naar een kinderkapper gaan. Ik doe dat de laatste tijd ook en die meiden doen het echt super en ze hebben iets meer verstand van kinder haartjes.

Hoi,

Alice wil absoluut geen knipjes/staartjes dus hier half lang haar en voor een pony. ben er zelf ook niet handig in dus dat speelt natuurlijk ook mee!
Ga elke 2 maand ofzo naar de kapper om het een beetje bij te laten knippen.
Alice vind het allemaal prima gelukkig.

Groetjes Alberdien

Hoi, Daniëlle was tot voor kort ook nog nooit naar de kapper geweest. Ik ga altijd bij een vriendin (die heeft een kapsalon aan huis) en zei adviseerde mij om toch Daniëlle dr haar te laten knippen, dan gaat het beter groeien. Dus zo gezegd zo gedaan, wat een drama, alleen maar huilen en knippen lukte voor geen meter. Een weekje later zijn we weer gegaan en toen is het gelukt om wat puntjes eraf te knippen.
En dr krullen zitten er nog in, die kwamen zelfs nog beter uit!

Succes,
groetjes van Sonja

Mette is al een aantal keer naar de kapper geweest. Ze is er geen fan van en kan goed moeilijk doen. Gelukkig hebben we hier in het dorp een kinderkapper met lcd schermpjes bij elke stoel en allerlei speelgoed. Mette heeft een kort boblijntje en dat staat haar gewoon erg stoer. Die staart komt wel hoor.

gr.Ing

Eline haar haar laten we groeien, maar voorlopig punten we het wel regelmatig bij bij de kapper. Dat vind ze absoluut niet leuk. Eline heeft nu ook een schattig bobje.

Hoi hoi,

Kan niet meepraten over een meidenkapsel maar ik wil inderdaad ook even benadrukken om echt naar een kinderkapper te gaan.
Bij de kapsalon waar ik met Sven naartoe ga, is 1 meisje die de kinderen knipt. Die doet dat snel en goed. Laatst moest Sven echt geknipt worden en is Richard met hem op de bonnefooi er naartoe gegaan. Toen heeft iemand anders hem geknipt en dat is dus echt mislukt. Het zit voor geen meter!
Volgende keer dus maar weer een afspraak maken want nu ziet Sven er echt niet uit....

Groetjes,
Maike

Hoi hoi,

Bij Danique staat een kort koppie erg leuk en pittig. Ze krijgt er zo'n ondeugend koppie van. De opa's en oma's vinden het niks zo'n kort koppie. Ik ben een keer met Danique naar de kapper geweest en dat was niet zo'n succes dus ik heb nu een thuis kapper en dan gaat het heel goed. Ik laat mij zelf dan ook gelijk knippen dus dan ziet ze hoe het gaat. Sinds de thuis kapper heb ik geen problemen meer.

Groetjes,
Danielle

Terug
Bovenaan