KAPPER iemand ervaring met kleintjes en de kapper?

A

Anoniem

Guest
Hi,

Tom is nu bijna 16 maanden, en heeft een hele bos haar op zijn koppie.
Van achter krult het, en boven op is het gewoon stijl... zijn ponny word nu alleen echt te lang..

Aan de ene kant vind het het er wel leuk uitzien, maar ben altijd in de weer met beetje gel om het uit zijn gezicht te houden want hij heeft er echt last van.

Aan de andere kant toen zijn haar nog wat korter was, deden we altijd klein hanekammetje en vond ik dat ook wel erg stoer :)

Maar ik zie mezelf nog niet echt bij de kapper zitten met de kleine man.
Hij is zo bewegelijk, en nieuwsgierig... gaat dat wel goed???

Hebben jullie hier ervaring mee?

Nens

hoi
nou ben met luke nou 14 maanden naar de kapper geweest nou drama.
zat geen tel stil gelukkig huilde hij niet .ze moesten het met zijn 2e zien te klaren 1 was hem aan het vermaken zodat hij nog iets stil zat en de andere knippen.
ze konden er gelukkig zelf om lachen .maar ben bang dat hij voor de vakantie toch echt nog een keer geknipt moet worden nou ze zien me al aankomen weer.
groetjes alexandra

Hoi,

Ik ziet altijd op het zomer forum 2007, per ongeluk druk ik op de verkeerde forum maar las je probleem en wou wel even reageren.
Ik ben met mijn zoon 6 weken geleden bij de kapper geweest en het ging best goed.
Ik had een cracker mee genomen, drinken en 2 soorten speelgoed zodat hij afgeleid was en de kapster hem kon knippen. Hij heeft nu een stoer kapsel en ga deze week weer heen, want nu groeid het wel heel snel.
Mijn zoon is net 1 jaar geworden.

Succes Groetjes Linda

Hoi Nens,

Hier ook even een inbreekster van het zomer 2007 forum, hahaha...
Ik ben met mijn zoontje toen hij 11 maanden was naar de kapper geweest en dit ging heel goed, het was een speciale kinderkapper, ze hadden er 2 leuke stoelen, speelgoed en een tv..... Hier waren ze ook echt ingespeeld op kindjes...
Je moet eens googelen op kinderkapper dan kom je er vast wel 1 tegen bij jou in de buurt..... SUCSES....

Groetjes, Patricia (Jayden 18-05-2007)

Hoi Nens,
Hier wel goede ervaringen met de kapper. Ik ben met 1 jaar naar de kapper gegaan. Ik heb toen mijn zoon op schoot gehouden, beetje afleiden en dat ging wel. Ik zat erna wel helemaal onder met van die kleine haartjes....
De tweede keer hebben we hem gewoon op de stoel gezet met een verhoging. En erbij blijven zitten. Met drie man sterk hebben we hem bezig gehouden en ondertussen kon de kapper gewoon haar gang gaan! Toen hebben we het gewoon heel erg kort gedaan, nu hoeft hij voorlopig niet meer! In de zomer is het ook fijner met kortere haartjes denk ik. Verder kan het wel eens zijn dat ze per ongeluk met de schaar in het nekje prikken omdat kinderen niet stil zitten. Zo had mijn zoontje een paar rode vlekjes in zijn nek en bij zijn oor maar dat gaat wel snel weg hoor!
Succes!
Groetjes Loes

Terug
Bovenaan