kapper

Weten jullie wanneer je met die kleintjes naar de kapper kan.
Bij mijn dochtertjes(9mnd) is het al best wel wat lang.
Maar ik vind ze eigenlijk nog zo klein voor de kapper.
 
Hallo Magda,

Dat heb ik me ook wel eens zitten af te vragen, vooral omdat mijn dochter van 10 maanden gezegend is met een heleboel haartjes. Maar ik dacht ik ga nog niet naar de kapper, ik probeer het eerst zelf. Maar je raadt het al wel, ze blijft natuurlijk niet met haar hoofd stil zitten. Dus het ging niet helemaal goed. Maar het zag er beter uit dan eerst, dus ik heb een duur bezoekje aan de kapper even uitgesteld. Dus misschien eerst zelf proberen als je het durft? En anders toch maar naar de kapper. Al vraag ik me af of ze ooit een kleintje van 9 of 10 maanden in hun stoel hebben gehad. Dus ik ben ook wel benieuwd naar andere reacties hierop.

Groetjes Karin
 
Ik ben met mijn zoontje van 11,5 maand al 2x naar de kapper geweest hoor. De eerste keer was met 9 maanden. Zoek even een kapper die regelmatig kinderen knipt, je hebt tegenwoordig ook kinderkappers. En let vooral op of ze ook kinderen op schoot willen knippen, want sommige willen dat niet ivm de arbo enzo. Maar een kind van 9 maanden kun je echt nog niet in zo'n stoeltje zetten hoor, gewoon lekker op schoot.
 
Mijn dochter is net 4 maanden en volgende week gaat mijn moeder (=kapster) haar nekhaartjes knippen.
Ze is met behoorlijk wat haar geboren en nu zit er geen enkel model in, en blijft dat nekhaar overal tussen zitten.
 
Hoi

Mijn dochter is met 10 maanden voor het eerst geknipt. Ik heb een thuiskapster. Die kwam mijn haren knippen en knipte voor 2 euro ook de haren van mijn dochter. Dus dat ging perfect. Gewoon in de eigen kinderstoel. Ze had het natuurlijk ook al bij mij gezien en vond het wel interessant.

Groetjes Ria
 
Mijn dochtertje was 6 weken toen was ik toch bij de kapper. Toen hebben ze mijn dochtertje haar haartjes achter recht geknipt. Ook de pluis uiteinden hebben ze een beetje bij gewerkt.
 
Hallo,

Mijn zoontje Milan is toen hij drie maanden oud was voor het eerst naar de kapper geweest. Het was een beetje noodzakelijk. Hij was geboren met een heerlijk koppie haar, maar toen hij eenmaal zijn handjes ging ontdekken raakte die verstrikt in zijn haar en trok hij het met hele bossen uit. Gevolg was dat een heel stuk kaal was. De kapper heeft hem een korter kapseltje gegeven en zijn haar een beetje uitgedunt en sindsdien trekt hij er gelukkig niet meer aan. Volgende week gaat hij weer naar de kapper, hij is nu bijna vijf maanden. Bij de kapper hadden ze nog nooit zo'n klein mannetje geknipt.
 
Terug
Bovenaan