kapper!!!

Hoi allemaal!!

Wij zijn bij de kapper geweest met Tycho!!! hij vondt het leuk!!!!
Al die mensen spiegels en lampjes!! en dan krijgt je ook nog een cape voor!! helemaal geweldig!!!, stil zitten was moeilijk maar met een beetje afleiding van pappa kwam het helemaal goed. Geen traan gelaten!!!!

(helaas staat mamma ook op de foto....) maar wou 'm er graag ff laten zien!!!

xx wen

Dit is Yoëll voor de 1e keer bij de kapper....dd. 11-11-2006 hij was toen 3,5 maand oud hij vond het helemaal niet errug hoor.....

Hier zit ik bij Kapster Natascha op shoot.....vind haar heel lief......

En hier samen met kapster Natalie...en mama.....Wat een scheetties he die kapsters van ons.....ze zijn allebei zow leuk want......tadaaaaa het is een Tweeling...

Oooohhh, wat stoer, nu al naar de kapper geweest!!

Als ik dat met Isa doe houdt ze geen haar op haar hoofdje meer over!! Mijn moppie heeft nog veel te weinig haar! Kan ik daarvoor ook naar de kapper???

Grtz. Poppetje71

Phira ik durffff het bijna niet te vragen  maaaar als je kindje meer haar heeft dan zijn papsss is paps dan helemaal kaaaaaaal ?  

Lars wacht ook nog steeds op zijn bos met haaaar het schiet niet erg oppppp !!!!

Groetjez,

Bianca & Lars

Hihi nee hoor, dat valt reuze mee. Z'n kruin begint iets minder dichtbegroeit te zijn. Nog niet eens kaal, maar z'n collega's pesten hem daar behoorlijk mee en hadden daarom dus dit shirtje voor kian gekocht. Lachen toch!
Liefs Phira

Terug
Bovenaan