Kapper!

A

Anoniem

Guest
Morgen vroeg gaan we voor de eerste keer naar de kapper met ons kleine meisje (7 mnd)!!!
Het is eigenlijk al heeeel lang nodig, ze had meteen bij de geboorte al heeeel veel haren, maar ik durfde tot nu toe niet goed
We hebben wel al 2 keer even een stukje haar bij de oortjes laten weg knippen door onze thuiskapster omdat ik dat echt niet mooi vond.
Maar morgen dus naar de echte (kinder)kapper!!! Ben benieuwd!! Mag wel niet te veel van af, wil echt nog wel staartjes kunnen maken enzo

spannend....... dinand heeft achter niet zo heel veel haar, boven op zn hoofdje wel, ik heb zijn kuif al 2 keer geknipt hahahahaha,

groetjes susanne

Hoi,

Ik knip dus zelf, maar het is ook geen bossen die voor haar ogen hangen ofzo....
Maar die storende haartjes bij de oren pfffff vind ik ook geen porem dus.
Mits het heeeeeeeeeel lang is, maar ja dat duurt nog een paar jaar!!

Groetjes Debby mv B'Elanna

Wat leuk de eerste knipbeurt!!
Vergeet je fototoestel niet en natuurlijk een plukje haar voor zijn fotoboek!
Teun is al regelmatig geknipt (ik ben zelf kapster)
De eerste keer zat papa hier zenuachtig te zweten op zijn stoel.
Voorzichtig,voorzichtig riep hij constant.
Tja het is ook een grote schaar bij die kleine oortjes maar onthoud goed: we weten wat we doen!
Veel plezier en laat je even weten hoe mooi het geworden is?

Groetjes Mikkie.

Wat een verschil.. Daisy's haar begint nu pas te groeien... ze heeft een klein plukje voorop waar ik met heel veel moeite net een speldje in kan doen. De kapper... dat hoeft echt nog lang niet!

Hoi!

leuk hoor! Laat er maar wat moois van maken! Mijn zoontje is geboren VEEL haar! Toen hij 5 maanden was hebben we het zelf voor het eerst geknipt, want als hij er per ongeluk of express met zijn handjes doorheen ging, hing het als snel in zijn oogjes! Dus hebben we het wat bijgeknipt. Nu moet hij weer hoognodig, maar we proberen het zelf nog wat te doen.

groetjes en ben benieuwd naar het resultaat

Mie

hoi

ik heb een eigen kapsalon en dit is misschien beroepsmisvorming maar ik knip alle ik scheer (met de tondues om de langste stand dus dat ik 12 mm) al vanaf dat hij 4 weken is, en dat heb ik al iedere maand gedaan, nu is het drie weken geleden en hij heeft al een dikke bos haar, ik vond het verschikkelijk dat hij kale plekken had hij was net een pater na 4 weken dus lekker de tondues er in, hij is nu wat ouder en is er ook helemaal niet bang van want het maakt toch aardig wat geluid aan de oren maar hij is het lekker gewend
Ash is nu net 8 maanden

Nou, het ging echt SUPER goed! Ze vond het zelfs leuk! Hahahaha
Was een kinderkapsalon dus ze hadden een spiegel met allemaal lampjes ophangen en daar heeft ze alleen maar naar zitten kijken, geen probleem dus!
Ze heeft ze nu een stuk korter, maar het ziet wel mooi verzord uit en het is denk ik ook wel goed om het af en toe eens goed te laten knippen.
Bij de oortjes hebben we weg laten knippen en het "matje" in de nek is weg. Bovenop een klein stukje korter (ik zei meteen al: ik wil wel nog staartjes kunnen maken hoor!!! Hahaha).
En  er lagen echt wel veel haren op de grond toen ze klaar was hoor! Verbaasde me echt dat er toch zoveel vanaf was gekomen!

Terug
Bovenaan