kapper?

Hoi meiden,

Ik ben op zoek naar een leuke en goede kinderkapper in de buurt van Alkmaar.
Ik ben namelijk van plan om met Isabelle voor haar eerste verjaardag nog naar de kapper te gaan, haar haar is erg onregelmatig qua lengte.

Nu zijn er natuurlijk  in het land ook zaken die door het gehele land zitten en dacht ik: laat ik het niet alleen vragen aan de mama's uit Alkmaar e.o., maar ook aan de andere mama's.

DUS: wie heeft een goede kinderkapper gevonden die hier ook te vinden is?

Liefs van een nu al zenuwachtige Monica (nog 13 nachtjes....)

hoihoi,

ik heb elounda haar haar zelf geknipt vorige week en moet zeggen dat het best goed gelukt is. maar durf je dochter niet te knippen hoor hihih
volgens mij hebben ze bij de cosmo speciale stoeltjes met o.a. een stuurtje ervoor enzo om de kids af te leiden. maar heb geen idee of ze ook goed zijn dat ligt natuurlijk net aan de kappers die er rond lopen.

mijn zusje is met haar kleine meid (1,5 jaar) naar een kapper op de blekerskade geweest (geloof ik moet ik even voor de zekerheid navragen) en die was erg enthousiast. als je wil kan ik het wel even navragen dan hoor ik het wel van je

groetjes linda

Hee hoi,

Ik woon niet in de buurt, maar ons zoontje gaat naar dezelfde kapper als ik. Ik voel me op m'n gemak en hij dus ook. De kapster heeft een stoere stoel, met daarboven allemaal visjes en een spiegel beplakt met allerlei beestjes.

Hij is nu 2 keer geweest en hij vindt het allemaal wel best. Daarvoor droeg meneer een helm, dus toen durfde ik het nog zelf te knippen, nu niet meer!

Heel veel fun bij de kapper!

Groetjes Lientje

heyhey

tja, ik ben wel kapster, maar woon niet echt dicht bij jou hahaha.

als nathalia ooit eens haartjes krijgt, ga ik het natuurlijk zelf knippen.
maar voorlopig hoef ik het nog niet te knippen hahaha.

er zijn idd heel veel kapsalons met kinderstoeltjes.
moeders gaat er voor zitten om hem af te leiden en de kapper knipt wel door.
(kijk wel uit dat je niet bij een stagiere gaat, want dat duurt vaak best lang)

liefs, do

Terug
Bovenaan