Kapper

Mijn dochter is afgelopen weekend voor het eerst naar de kapper geweest!

Ze is nu bijna 9 maanden.
Eerst zorgde ik met stiekjes of speltjes dat het haar niet in haar ogen hing. Maar met de redressiehelm kon dat natuurlijk niet meer.

Ze heeft nu een pony en het haar aan de zijkant is een beetje bijgeknipt.

Het oogt echt heel anders nu! Ze ziet er gewoon wat ouder uit door die pony.

Ze heeft bij mij op schoot gezeten en vond het allemaal wel prima. Lekker in de spiegel kijken en een beetje met haar tandenborstel spelen. Ze heeft niet gehuild.

Ik ben best trots op mijn dochter dat ze het zo goed deed bij de kapper.
 
Wat goed zeg! Ons eerste kapper bezoek was een drama. De 2e keer hebben we zelf de puntjes geknipt. Ze heeft nog niet veel haar dus dan kan dat nog wel. Vroeg of laat zullen we dus wel weer naar de kapper moeten ...
 
hoi deedee,

mijn dochter is bijna 16 maanden en is al 5x naar de kapper geweest. eigenlijk wordt het nu ook weer te lang, maar ja ik wil het graag lang laten groeien nu.
bij esmee is het nooit een drama geweest, ze vind het zelfs wel intressant al die kappers en andere dingen dan thuis
 
Nou ik ben blij dat het bij ons beter ging dan het eerste bezoek bij jou esther.
Ik durfde de eerste keer juist niet zelf te doen.
Nu heb ik het een keer gezien en zou ik het de volgende keer wel zelf aandurven.

Mamavanesmee ik denk dat wij over een maand het haar al wel weer moeten bijknippen.
Ik de nk dat ik het lang laat groeien, maar met de redressiehelm zijn stiekjes en speltjes geen optie.
Haar pony hing bijna in haar mond, maar wat erger was, het hing in haar neus en ze is verkouden .....
Dus daar moest echt iets aan gebeuren.
 
Nou idd DeeDee, met een redressie helm lijken me stiekjes en speldjes niet zo lekker zitten. Jouw dochtertje oogt als een kindje met al een flinke bos haar. Nee, die van ons heeft niet van dat snel groeiende haar, nog een kort koppie en zo nu en dan wat piekjes die even geknipt moeten worden. Staat toch weer wat netter. Tezijnertijd laat ik het wel groeien.
 
Knap hoor zo stil zitten en niet huilen. Onze zoon was 3.5 maand toen hij voor het eerst naar de kappen ging. Hij is nu inmiddels 10 maanden en is al 6 keer naar de kapper geweest. Onze kapper komt thuis dus dat is wel fijn, kan hij gewoon in zijn eigen kinderstoel blijven zitten.

Groetjes,

Miriam
 
Ach stil zitten is een groot woord.
Maar in elk geval stil genoeg om redelijk te kunnen knippen :)

Ik ga voor de volgende keer eens denken over echt een model, want nu is er alleen een pony gemaakt.
Misschien volgende keer ook even beter kijken naar het geheel.
Al staat het nu wel heel schattig hoor, die pony :)

Ik vind nog steeds dat ik de mooiste dochter van de wereld heb :)
 
Terug
Bovenaan