Kapper...

Zijn er hier al kindjes naar de kapper geweest?

Lasse nog niet hoor, ik heb kindjes die wel met haar geboren zijn maar waar het heeeeeeeeeeeeel langzaam bij groeit.

Nova is bijna 3 en 3x naar de kapper geweest, ze heeft een bijna bob maar vind het nog steeds een kort-koppie haha...

Lasse zijn haar is ook bij lange na nog geen lange volle bos...dus ik ben altijd heel jaloers op kindjes met van die mooie lange/volle bossen...

Vandaar dat ik ook ff benieuwd ben.

Liefs mij

hoi,

Jurjen heb ik al 2 keer met de tondeuse gescheert, het werd zo'n pluis haar overal . nu maar kijken hoe het groeit, vrij snel denk ik want wij moeten zelf ook om de 4/5 geknipt worden.
mijn dochters zaten met 4 maand bij de kapper om model erin te knippen en die heb ik nu 1 keer per jaar een stuk eraf , dan kan t weer even groeien. de pony knip ik zelf

groetjes maaike

WAUW!!!...jaloers!!!!!!

Zelf heb ik een lange dikke bos met krullen en mijn man heeft ook een snel groeiende dikke bos.

Maar als kind hadden wij ook langzaam groeiend haar en tot mijn 6e was het heel dun en op mijn 15e kreeg ik pas krullen hahaha...

Wij hebben dus nog steeds hoop...

o demi heeft nog niet super veel haar.
maar ook niet te weinig
het groeit alleen erg langzaam haha vind wel leuk als ze langer heeft haha.
ben ook benieuwd nog wat het word, nu heeft zo echt baby haar. mijn vriend is echt helemaal Nederlands maar in het bezit van bijna echt afro haar haha krult een goeie als het lang is.
mijn haar is licht slag (afhankelijk wat ik er mee doe)
dus verwacht i.d.g iets van krul

kus

hier net als nova.
nathalia is ook 3 en heb het nog maar 3 keer moeten knippen omdat de punten echt dood waren. heb dus alleen de puntjes afgeknipt (ben zelf kapster) en nog is het heel kort. de plukjes in haar nek beginnen nu eindelijk haar schouders te raken, maar de rest is nog erg kort.

aleiyah is wel geboren met haar (nathalia was echt zo goed als kaal, kon ik niet eens vastpakken) maar groeit heel langzaam.

mijn haar en van mijn man ook, groeide ook vroeger heel langzaam. we zijn ook allebij blond, en hadden vroeger allebij flassig, dun, futloos, weinig haar.
kans was dus al groot, dat onze kids dit ook zouden hebben :)

nu hebben mn man en ik beide een kort koppie. tis nu bij beide dik en veel haar!

liefs, do

fenna is geboren met n hele bos haar... helaas viel dat na n tijdje bijna allemaal uit en had ze alleen nog zo;n baan in t midden van t hoofd..

t groeit nu wat sneller, t is nog niet echt lang maar ze krijgt wel een volle bos...

maar nog lang geen kapper in zicht hoor! k hoop dat ze lekker lang haar krijgt!

Mara heeft eindelijk wat haren! blond dus je ziet niet veel ook al zit er best een aardig donslaagje

maar kapper? hard nodig voor mij, maar ons meisjke nog lange niet

ik weet ook niet of ze dan naar de kapper gaat, ik knip manlief zelf na veel afkijken bij de kappers
eerst maar eens lekker laten groeien hihihi kijken wat het wordt

groetjes sabine

JOEHOE!!!! heb vanmorgen Lasse zijn haar met de tondeuse gedaan...alles is nu mooi 1 lengte, t lijkt gelijke donkerder en voller...en nu maar laten groeien...

Terug
Bovenaan