kapper

hoe zit het met de haren van jullie kids? afgelopen woensdag is papa met antonio naar de kapper gegaan want zijn haren stonden in de stand woody woodpecker in combinatie met de baby van clown bassie. heeft nu een kort geknipt koppie.
de verzorging van antonio door papa gaat nu trouwens erg goed. ze vermaken zich prima op de woensdagen. antonio drinkt fijn alles op en papa kan al zijn to-do lijstjes afwerken.

haha, hier valt nog niks te knippen, ze is net zo kaal als haar broers waren het eerste jaar, het begint nu wel iets te groeien, maar een cm haalt het nog niet,,haha(behalve 4-5haren op haar kruintje die al sinds de geboorte daar zitten, die zijn nu een cm of 3;-)

Ik heb hier een New Kid. Matje is zijn nek ahhaahah. Maar nog geen tijd voor de kapper. Heeft nu een kale plek op zijn achterhoofdje. Voor de rest komen er al best veel nieuwe haartjes door.

@MJ het kapsel van jochem heb je goed beschreven haha het lijkt of je het over hem hebt maar dan met een matje zoals supertje omschrijft @supertje hahaha, dus voor ons nog lang geen kapperskosten.

Ethan heeft ook best wat haar hij begon kaal te worden op plekken maar alles is nu terug en bijna even lang als boven op..

maar ik vind het nog niet nodig om te gaan al zou het wel fijn zijn als het allemaal op een lengte was ik moet namelijk zijn haartjes echt doen anders lijkt het nergens na ene plukje rechts ander links en de derde weer recht op... maar kan alleen een hanenkammetje stekkeltjes kan niet omdat het allemaal ongelijk is

Joel heeft een paar lange haren op zn kruintje, die zitten er al vanaf zn geboorte en de rest is nu tegen de cm aan mooi egaal gegroeid.
Het is heel licht blond,

Liefs Marina

Hier ook een meid met heel veel haar, wat echt niet plat te krijgen is. Alleen als het nat is maar daarna springt het bij kruin weer rechtoverend.
Doe altijd wel een beetje haarolie erin en een leuk speldje en dat is superleuk!
Mijn schoonzusje is kapster dus kan tzt wel wat puntjes bijknippen, maar zoals het er nu naar uit ziet wordt het echt een meisje met lang haar!

Terug
Bovenaan