kapperrrr

A

Anoniem

Guest
Haai Iedereen!

Mama en papa vonden dat ik naar de kapper moest, mijn haar was zo lang en onderaan had ik mijn babykrul nog (heel donker). Vandaag hebben mama en oma mij dus meegenomen en heeft de kapper er wel een cm of 3- 4 afgehaald! Nu heb ik een heeel pittig koppie volgens mama!

en het resultaat hieronder! Ik wild eniet stil staan dus mam kon niet goed een foto maken, maar de kapper had mijn haar heeeel mooi ingevlecht aan de bovenkant!

Ah wat lief!!! Een vriendin van mij komt over 2 weken mijn haar knippen (echt nodig, in juni voor het laatst....) en dan gaan we ook proberen Feline d'r haar en dan denk alleen de pony even te knippen.

groetjes Maris

ps zat ze goed stil? Feline vind het vreselijk als ik staartjes indoe

Hey mariska.

De keren hiervoor wilde Birgit idd ook niet stilzitten. Vanmorgen waren we wezen zwemmen (zie mijn pluizige haar haha) en ze was nog niet zo lang wakker, doorbij moest ze even de kat uit de boom kijken, dus ze zat redelijk stil! (ze moest wel even huilen toen de kapper begon met knippen :-S)

Ach we gaan het proberen en als het niet lukt doen we het gewoon niet...

Wel schattig hoor, ze heeft echt mooi haar!

groetjes Maris

Hoi hoi,

wat een leuk koppie met haar zeg! Ze heeft erg mooi haar hoor! Dylano's haren zijn een paar wk terug geknipt. Het is een stuk korter nu, maar ben er wel tevreden over.

Liefs Debby.

Leuk die foto's van de kapper en wat een mooi kapsel heeft je dochtertje gekregen!

Groetjes Babybelle

Mooi hoor! En wat bleef ze goed zitten zeg.
Ik doe hier de staartjes vaak in terwijl ik haar achterna loop haha.

Tamar & Sarah

Terug
Bovenaan