kappersspullen

Een van mijn dochters is helemaal geobsedeerd met haar en leuke kapsels. Ze wilt graag kapper worden, deze passie vind ik erg leuk om te zien, maar ze is nog wat jong. Verder wil ik haar wel helpen met haar passie hiervoor. Ik zoek eigenlijk een plek waar ik wat simpele kapper spulletjes kan kopen en wat wegwerp dingen. het hoeft dus allemaal niet professioneel te zijn, maar wel graag wat leuke dingetjes die ik kan halen voor haar. En welke dingen niet kunnen ontbreken.

Ik hoor graag van jullie tips!

Hoi, wat leuk om een kappertje in huis te krijgen, hier kun je haarspullen kopen. Allemaal wegwerp dingetjes en scharen en mesjes. Maar geen idee hoe oud je dochter is, anders heb je ook wel van zulke kappersetje kids. Dit is een set voor je kind, dit ziet er ook wel leuk uit en is meteen compleet. maar dat ligt er een beetje aan wat de leeftijd is en de knip ervaring van je dochter. Maar veel succes ermee :)

Een kappersetje is niet heel duur, wel met echte scherpe scharen natuurlijk. Dus afhankelijk van hoe oud ze is, kan je ook gewoon een echte bestellen.

Voor onze kleuter hebben we zo'n make-up pop. Een hoofd met haar zeg maar. Daar zitten ook krulspelden bij en een kam.

Terug
Bovenaan