Kapsalon eten

<p>Aangezien mijn vraag op het viva forum niet serieus beantwoord kan worden vraag ik het liever hier.</p><p>Gisteren echt genoten van mijn Döner kapsalon. Ik eet mijn hele zwangerschap al gezond maar had hier even zin in.</p><p>Nu vraag ik me alleen af: had ik dit wel mogen eten? Er zat frietjes, Doner, kaas en (rauwkos) sla, wortel en ui in.</p><p>Alvast bedankt voor wél de serieuze reacties ?</p>

Goedenmorgen,

Volgens mij mag dat gewoon zo lang je vlees maar goed gaaf is. Ik heb het in elk geval laatst zelf ook gegeten.

Ik eet persoonlijk ook op zijn tijd een lekker broodje döner dus kan geen kwaad en inderdaad als het maar goed gaar is!

Kwaad kan het waarschijnlijk niet. Ik zeg waarschijnlijk omdat het belangrijk is dat groenten goed gewassen worden. Maak je geen zorgen voor deze keer. Ik eet ook wel es een broodje hoor

Kan je gewoon eten. Geen probleem. Het vlees moet gaar zijn. En wat betreft de groenten, dat kan geen kwaad of er moet echt iets raars mee gebeurt zijn. Geen paniek en proberen ook soms van zulke dingen te genieten. Ik ben inmiddels bevallen en had er in t begin ook moeite mee. Maar mijn gynaecoloog heeft me ingepeperd niet zo panisch over voeding te zijn. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan uiteraard.

Ja kan wel maar ik zou het wel bij een beetje een frisse tent doen. Als de doner wordt afgesneden met een mes wat in aanraking is geweest met rauw vlees zou er nabesmetting plaats kunnen vinden, maar ga daar maar niet vanuit. Ontzettend slecht argument wat ik nu ga geven maar sommige mensen weten nieteens dat ze zwanger zijn en eten zo nog een paar weken verkeerde dingen en dat kan ook gewoon goed gaan. 

Om die kapsalon zou ik me in ieder geval geen zorgen maken.

En als je zo krap wilt kijken zou je ook eigenlijk nergens meer groenten kunnen eten want daar zou misschien eventueel ook wel wat op kunnen zitten. Ik denk dat de bekende richtlijn rauw vlees niet eten wel voldoende is en doner is verhit dus dat is goed

Terug
Bovenaan