hoi sonja
boas is nog erg onrustig.hij heeft nog steeds geen tandjes.wel nog een bobbel erbij.ik geef hem chamodent en dat lijkt erg goed aan te slaan.hij zit niet meer zo ongelukkig met zn mondje te doen en ook minder heftig op dingen te kauwen.verder heeft hij volgens mij de 3e en 4e sprong tegelijk,want o,wat is hij moeilijk.hij wil de hele dag aan je hangen en waar hij ook ligt,hij draait zich op zn buik.slapen is er overdag nauwelijks bij.elke keer draait hij zich schreeuwend op zn buik en gaat dan met zn gezicht in de matras liggen gillen.dempt op zich wel goed,maar ik heb het er niet op.dus weer naar beneden,5 minuten later weer naar boven,weer naar beneden,weer naar boven en dan...hehe,ja hoor,eindelijkvanmiddag was het weer rampzalig en uiteindelijk kreeg ik hem beneden in t campingbedje een half uurtje in slaap.
hij ligt nu net weer in bed,met een extra flesje achter de kiezen.hij houd me lekker bezig,maar ik heb het er voor over.hij is toch ook wel weer een verschrikkelijk lief schatje.ik kom zaterdag niet naar den bosch.we zijn met onze tuin bezig en zaterdag begint het grote werk.in hoeverre ik daar een bijdrage aan kan leveren hangt van boas af,maar het zit er niet in om er tussenuit te gaan.wel jammer,want het lijkt me wel leuk.
ik moet weer naar boven,boas is wakker geschrokken.
doei