Kari

Hee Kari,

Gaat het weer wat beter met Boas en met jou? Erg vervelend hoor dat hij zo van slag is.
Ik hoop dat zijn tandjes nu zijn doorgekomen of dat hij er in ieder geval minder last van heeft.
Nog een vraagje, kom je 21 juli ook naar den bosch?

groetjes Sonja

hoi sonja
boas is nog erg onrustig.hij heeft nog steeds geen tandjes.wel nog een bobbel erbij.ik geef hem chamodent en dat lijkt erg goed aan te slaan.hij zit niet meer zo ongelukkig met zn mondje te doen en ook minder heftig op dingen te kauwen.verder heeft hij volgens mij de 3e en 4e sprong tegelijk,want o,wat is hij moeilijk.hij wil de hele dag aan je hangen en waar hij ook ligt,hij draait zich op zn buik.slapen is er overdag nauwelijks bij.elke keer draait hij zich schreeuwend op zn buik en gaat dan met zn gezicht in de matras liggen gillen.dempt op zich wel goed,maar ik heb het er niet op.dus weer naar beneden,5 minuten later weer naar boven,weer naar beneden,weer naar boven en dan...hehe,ja hoor,eindelijkvanmiddag was het weer rampzalig en uiteindelijk kreeg ik hem beneden in t campingbedje een half uurtje in slaap.

hij ligt nu net weer in bed,met een extra flesje achter de kiezen.hij houd me lekker bezig,maar ik heb het er voor over.hij is toch ook wel weer een verschrikkelijk lief schatje.ik kom zaterdag niet naar den bosch.we zijn met onze tuin bezig en zaterdag begint het grote werk.in hoeverre ik daar een bijdrage aan kan leveren hangt van boas af,maar het zit er niet in om er tussenuit te gaan.wel jammer,want het lijkt me wel leuk.
ik moet weer naar boven,boas is wakker geschrokken.
doei

Wat een liefje!!! En wat een lief pak!!! Waar komt het vandaan? Ik wil ook zo 'n pak voor Lotta. Hadden ze nog meer kleuren (lees: hebben ze 'm ook in het roze? Hoewel dit ook best kan voor 'n meid vind ik).
Gr Irene

Hebben jullie dat ook?
Voorheen vond ik andere babies en kinderen nooit zo heel erg boeiend... Maar nu ik zelf mama ben....als ik dan zo 'n lief fotootje zie van Boas word ik zelf helemaal "opvreterig" omdat ik hem zo schattig vind slapen met dat lieve pakje en zo lief op zijn zij.....

Ik ben nog steeds analoog, dus kan ik mijn meisje helaas niet showen, maar reken maar dat die ook echt om op te vreten is.

Gr Irene

ik ben altijd al dol geweest op babietjes,maar dat je zo vreselijk vol van liefde voor je kindje kan zijn verbaast me nog steeds.ik vind die pozes van ze ook ontzettend aandoenlijk ja.handjes in elkaar gevouwen,armpjes boven t hoofdje,op de zij,in de maxicosi met de handjes op schoot....ik kan er uuuuren naar kijken

Hee Kari,

Jammer dat je niet kunt komen zaterdag. Maar ik snap goed dat je thuis wil blijven met Boas. Wel fijn dat iets minder last heeft van zijn tandjes. Ik hoop dat hij snel weer wat beter slaapt.
Toen Evi voor het eerst draaide op haar buik sliep ze gewoon door, ze is nu een echte buikslaper. Wel een hele mooie foto van Boas, heerlijk in dromeland op zijn zij. Lief gezicht!
Werkse in de tuin!

groetjes Sonja

Terug
Bovenaan