kari

A

Anoniem

Guest
hoi kari, haha wel toevallig want Chez heeft er 4 in zijn gezicht en ook 1 op zijn arm en 1 op zijn beentje net zoals Boas dus! maar ik heb hem vandeweek meloen gegeven misschien dat chez ze daar van heeft want een tijdje geleden had ik hem die danoontje start gegeven met aardbei, nou ik heb chez nog nooit zo zien spugen als toen, het kwam zijn mond en neus tegelijkertijd uit en toen zaten we nog in de auto ook, ik schrok echt heel erg want ik had dat nog nooit meegemaakt dat chez zo spuugde dus voor hem geen aardbeien meer, maar goed daar ging het niet over, maar de bultjes zijn inderdaad heel vurig en hij heeft ze nu een dag of 3 ongeveer! dus ik hoef me verder geen zorgen te maken? groetjes patricia

nee hoor,geen zorgen.alleen als het er meer worden,krijgt hij ze blijkbaar toch van iets wat hij nu nog steeds krijgt,als je begrijpt wat ik bedoel.wat krijgt hij nog meer?meloen lijkt me namelijk erg onschuldig.wat zielig dat hij moest spugen van danoontje.ik heb bij je eerste topic foto's geplaatst.
groetjes karin

Terug
Bovenaan