karin

hoi karin!

ik was eigenlijk erg benieuwd hoe het nu met de groei van jullie dametje staat.
in het begin was het toch allemaal maar lastig met die curve die de verkeerde kant in ging enzo.

merk je verschil nu je afkolft?
groetjes!

He, wat lief dat je aan me denkt!

Het gaat nu goed, hoor!
De eerste keer dat ik ging wegen (na starten van kolven) bleek mevrouw 900 gram gegroeid te zijn in 3 weken! (net zo veel als de 3 maanden daarvoor...)
In de curve ook behoorlijke sprong vooruit, meteen duidelijk zichtbaar. Ze was ook, voor mijn gevoel, zichtbaar dikker geworden.

De keer erna was ze nog iets verder omhoog geklommen in de curve en het kan zijn dat we nog steeds niet helemaal op haar 'lijntje' zitten. Maar het gaat dus uitstekend (met flesjes overdag en live voedingen in de nacht).

Ik heb een keer geprobeerd haar weer volledig aan de borst te krijgen, maar dat is heel snel en heel flink mislukt :-((. Tja, dan maar verder met kolven...

Ik ben trots dat ik in ieder geval de 6 maanden gehaald heb, we zullen wel zien hoe lang ik het volhoud.

goed zeg!
wat een doorzettings vermogen heb je zeg! en het resultaat mag er wezen!

ik weet ook niet hoelang ik nog borstvoeding blijf geven hoor...
alleen is het bij mij Swen die tegenwerkt. hij drinkt nog steeds te weinig uit de fles. tja en dan zit er niets anders op dan toch weer de borstg bloot te gooien.. hahaha

groetjes

Terug
Bovenaan