@Karin777

A

Anoniem

Guest
Hoi Karin.

Ik zag dat je ook een foto wilt plaatsen maar niet weet hoe het moet. Het gaat het makkelijkst via Hyves. Als je daar foto's hebt staan dan ga je er met je muis op staan. rechtermuisknop kopieren en dan hier op het forum rechtermuisknop plakken. Mocht je geen Hyves hebben dan kun je je foto's ook uploaden via www.photobucket.com als ze daar geladen zijn dan plak je ze op dezelfde manier in. Ik hoop dat het lukt en laat het anders maar even horen.

groetjes Linda

Hoi Kezfan,

Ja, ik dacht ook dat het zo moest, (hyves) maar dat lukt nu niet meer. Ik snap er niets van.
Zou jij het willen proberen? Karin Brouwer Dalfsen, ik wil graag de foto in de wasmand erop...

Hoi Karin,

Met alle liefde, maar ik kan je niet vinden op Hyves. Kun je nog een keer je gegevens geven?

groetjes Linda

Karin,

wat bij mij werkt is op hyves (of een andere site) op de foto gaan staan en dan met rechter muisknop afbeeldingslocatie kopieren en dan hier in het reactie venster plaatje invoegen met het bergje hierbovenin, dan bij het adres het \ weghalen en met ctrl v de afbeeldingslocatie plakken en op insert klikken.

Klinkt ingewikkeld, maar is best makkelijk .

Succes
Tamar

Kezfan wil je het nog eens proberen? Ik heb mijn instellingen gewijzigd.

Karin Brouwer Dalfsen

Terug
Bovenaan