Karla???

Hoi meiden, een paar dagen geleden schreef een zekere Karla ophet forum dat ze een goede boekentip had. ze zou 's avonds de titel op het forum zetten. Ik heb het gemist, is er iemand die dit berichtje ergens tegengekomen is, ik ben er namelijk erg benieuwd naar!

En moi, hoe is het met je mond/kaak/kies??

Liefs, el.

Hey el,

Ja, dat had ik ook gelezen! Het boek heet zwanger worden, maar weet niet meer wie het geschreven heeft, maar dat weten ze vast wel in de boekwinkel (ergens ver weg in een afgelegen dorp) als je er naar vraagt!!

Gaat stukken beter met mijn giecheltje!! Gelukkig!! Het ergste heb ik wel gehad hoop ik...dinsdag nog effies zo`n wortelkanaalbehandeling en dan beginnen ze met een kroon!! Wat een toestand!!

Met jou ook alles goed? Ik ga even een dvdtje kijken en kom straks weer even berichtjes lezen!!!

Doeii liefs moi xxx

Hoi moi,

nee, het ging om een boek met tips om de vruchtbaarheid te bevorderen. Heb jij natuurlijk helemaal niet nodig, haha, jij hebt de man van 85 miljoen! Op de televisie is nu Raymond van Barneveld die 'scorend vermogen tekort komt'! Kijk en daar heeft mijn mannetje misschien ook wel last van. Maar ik hou evengoed veel van hem hoor! 't Kan natuurlijk ook aan mij liggen, of aan ons samen. Morgen spreekt mijn lief de gyn, wie weet worden er dan wat afspraakjes gemaakt....

Als je dvd-tje lang duurt dan treffen we elkaar misschien pas zondagavond weer. We gaan weer een weekendje naar Zeeland (klussen in de tent!).

Liefs, el.

Hoi meiden, het boek heet inderdaad zwanger worden en is van Mariël Croon.
Ik heb het gehad, en ik vind het een zeer interessant boek met veel informatie en verhalen van mensen die ook in vergelijk bare situaties zitten.
Een aanrader dus.

Liefs Molly.

Hi, hi!!!! Ja ik voel mij erg rijk met zo`n man!! Daar ben ik zo blij mee joh (voor de uitslag ook al hoor) Het geeft toch wel een bepaalde rust, dat dat in ieder geval goed zit!!Nu nog hopen dat het samen matcht en ik een goede eisprong heb en dan komt het allemaal goed!! Ik hoop het zo!!

Het kan bij jullie misschien ook iets eenvoudigs zijn! Tegenwoordig kunnen ze natuurlijk een hoop!!

Hey el, als ik je niet meer "spreek" een heel fijn (klus) weekend!!!!!!!!!

Liefs moi xxxx

He El,

Ik had ook een berichtje voor Karla achter gelaten, dank je Molly voor het antwoordt.

Verder El wil je een fijn weekend wensen in Zeeland. P.s. succes met klussen in de tent en zak niet door het luchtbed!!!! Hahahahaha

Liefs, Mick

Terug
Bovenaan