karlijn heeft oorbelletjes

hoi hoi

karlijn heeft ze sinds vandaag
ze bleef erom vragen en zelf toen ik haar had verteld dat het schieten even auwa doet bleef ze volhouden dat ze oorbelletjes wilde
dus ik ben vandaag met haar naar de juwelier geweest en ze mocht zelf de stekertjes uitzoeken
ze bleef heel rustig en vond alles even spannend ( ik zat met de zenuwen hahaha )
alleen toen ze de oorbelletjes erin schoten moest ze ff huilen maar meer van de schrik dan dat het pijn deed

ze is er beretrots op en wou zelfs pappa haar tante en opa en oma bellen om te vertellen dat ze oorbelletjes heeft
gelukkig zijn het niet meer van die loeigrote zweerknopjes zoals ik ze ken maar heeft ze leuke sierlijke bloemetjes met roze steentjes

het is wel gruwelijk duur geworden zeg € 25,- moest ik betalen maar het is daarintegen wel heel gemoedelijk en persoonlijk gelopen, andere klanten moesten maar wachten want ze waren met karlijn bezig en het werd ook rustig op het gemak gedaan en ze schoten tegenlijkertijd

liefs maurilla

heyhey

ik was 10 euro kwijt bij nathalia. wij hebben expres grotere knopjes genomen. er waren ook super kleintjes, maar dat vond ik eng. die heb ik nl gehad bij mn 3e gaatjes en toen ging 1 oor zweren en ging die oorbel er helemaal in. de arts heeft hem moeten verwijderen.

na die 6 weken (wij hebben voor de zekerheid 10 gedaan) hebben we gouden oorbellen gekocht met zirkonia's. die waren wel behoorlijk duur (89 euro) maar de kans dat goud zweert is een heel stuk kleiner dan zilver dus wilde we echt gouden oorbellen hebben.

wel knap hoor, dat ze maar heel eventjes heeft gehuild.

hoe is de nacht gegaan? want dan moest ze natuurlijk op haar oorbellen liggen. tenzij ze op haar achterhoofd slaapt natuurlijk hahaha.

liefs, do

hoi hoi..ik vind het gaatjes schieten bij jullie ook wel veel geld..hier kost gaatjes schieten ook rond de 10 euro..geen 25...ik hoop dat lijntje lekker heeft geslapen.liefs,karin

Oh wat leuk! hier is het een ramp in wat betreft oorbelletjes, Djamila had ook dure oorbels van goud, en jullie kunne het al raden na 2jr is eentje kwijt weer nieuwe gekocht en dit keer voor 40,- na wkn weer eentje spoorloos verdwenen, dus ik naar kijkshop eentje gehaald voor 20,- was niet goed zo genaamd was het goud maar haar oor ging ook zweren dat waren knopjes dus teruggebracht en creolen gehaald na 1 dag raakt ze eentje kwijt, en later kwam de buurvrouw ermee aanlopen, Djamila was daar aan het spelen met haar dochtertje, ik was het zat, ik had de andere ook afgedaan de volgende dag was ik naar Claire zo'n goedkoop oorbel van 5,- voor haar gehaald nou het leek goed te gaan totdat ze begon te klagen van pijn dus oorbel afgedaan zat er zo'n wond aan haar beide ooren, ik had nog wat goude knopjes voor haar maar omdat ik ze een beetje groot vond had ik ze bewaard en nu heeft ze die in. Ik heb het helemaal gehad met oorbellen, zoveel geld kwijt aan oorbellen, ik kan net zo goed een voorraad hebben van oorbellen want ze moet echt goud hebben.

Gr,
Vanesca

hoi hoi

hier gaat het tot nu toe goed met lijn en de oorbelletjes
ze slaapt goed , heeft nergens last van en is nog steeds beretrots op haar oorbelletjes
ik mag er gewoon aan draaien en de sterilon erop doen en ook met slapen heeft ze er geen hinder van

@vanesca : wat een gedoe bij djamila en de oorbellen , kan me goed indenken dat je het spuugzat bent

liefs maurilla

@vanesca

nathalia heeft ringetjes in speciaal voor kinderen.
die krijg je ook echt niet open! we hebben ze 1 keer geprobeerd om ze eruit te halen, aangezien ze van ons voor haar verjaardag kapoentjes stekertjes kreeg, maar er zit zo'n goed slotje op bij die ringen, dat erwin heel hard moest trekken aan die oorbellen. (nathalia had geen pijn hoor)
kwijt raken gaat dus heel moeilijk bij die ringen.

weet niet waar je vandaan komt, maar hier in rotterdam op de zwart jan straat zit dus zo'n turkse winkel die ze verkoopt. misschien bij een juwelier bij jou in de buurt ook wel.
t kostte behoorlijk wat, maar zo te zien ben ik erg blij dat we die ringen hebben gekocht.

liefs, do

Terug
Bovenaan