Kasten in het kamertje inruimen.

Hey Meiden,

Met nog 5 en halve week te gaan ben ik maar eens begonnen met de kasten in het kamertje in te ruimen. Alles is zo goed als gewassen dus het hoeft alleen nog maar in de laadtjes van de komode en de kast worden gelegt. Maar toch wat leg je wel en wat leg je niet in de bovenste lade van de komode? En wat leg je in de kast op ooghoogte??? Help ik heb me kast en komode nu al 3 keer anders in geruimt... hihi

Wie heeft er tips....

Liefs....

heyhey binbar,
dat probleem heb ik nu ook heb nog niet de kleertje gewassen doe ik lekker als ik verlof heb en dan lekker de tijd er voor nemen maar ik ruim het in zo als ik denk dat het goed is, meestal merk je het vanzelf als je het gebruikt wat voor je zelf het praktichts is.

liefsss

Hoi

Ik denk dat vrijwel iedere moeder (bij de eerste) dit probleem heeft. Ik heb bij mijn eerste hem gewoon ingedeeld en toen m'n dochter er eenmaal was is het nog weer 10 keer gewijzigd.

Ik vind het zelf nu handig om in het bovenste laadje van de comode de luiers te hebben,sokjes in het laadje daaronder en spuugdoekjes e.d. weer daaronder. Op de onderste plank van de comode de hydro.luiers, op de bovenste de rompertjes en de meest gebruikte kleertjes. In de kast heb ik op ooghoogte de rest van de kleertjes, onderin het beddengoed en verschoningskussenhoezen.

Dit is globaal hoe ik het na verloop van tijd ongeveer ingedeeld heb. Ik ga binnenkort zelf ook weer beginnen om de babykleertjes er weer in te leggen.

Succes met het indelen en als het niet werkt dan verander je het toch weer.

8juli2010, tot dus ver heb ik het bijna het zelfde ingedeeld.Maar dan op ituitie.. Maar merk toch wel weer dat het weer begint te kriebelen... Dus ga ik zo maar weer even aan de slag.
Dus voor iedereen die nog meer tips heeft heel erg graag.....
en alvast bedankt.

Liefs

de commode heb ik als volgt ingedeeld:

de bovenste lade liggen de luiers,
de 2e lade liggen de spuugdoekjes en de voorraad billendoekjes ( 1 pak billendoekjes op de commode)
3e lade de hoezen voor de aankleedkussen
4e lade liggen alvast de slabbetjes.
dan heb ik nog een kast naast de lades. daar liggen de hydrofiel luiers in op de bovenste plank en onderin liggen de lakens enz voor het wiegje.
aan de andere kant van de lades heb ik een hangruimte. daar hingen altijd de meiden hun jurkjes in maar nu ik een knul krijg, komen daar de blousejes in te hangen ( die vouw je niet he :) )

in de kledingkast:

de bovenste plank liggen de broekjes,
de 2e plank de shirtjes
3e plank rompertjes en sokjes
4e en 5e planken zijn nu nog leeg maar daar bewaar ik altijd de kleertjes die ik krijg/koop die nog te groot zijn ( bv na de bevalling, als je dan maat 68 van iemand krijg, die bewaar ik dan op de onderste planken tot hij in die maat komt)

liefs, do

Dank je wel.... Do voor de uitgebreide beschrijving...

Voor iedereen;

Ik heb nu de luiers, billendoekjes, sudocreme en alle producten voor baderen, kammetje met bortsel en in de 1e lade van de commode gestopt en in de tweede lade de handoeken en de hydrofile doekjes en washandjes liggen in lade 3 heb ik sokjes en dergelijke liggen.
En in de kast heb ik op de bovenste plank alles voor in bed liggen...
op de 2e plank de rompertjes in 3 verschillende maten en nog wat kleertjes.
En voor de rest ben ik nu nog aan het inruimen....

Liefs

In de commode heb ik in de bovenste la luiers, hydrofiele luiers en spuugdoekjes. En ook een mandje met verzorgingsmiddelen, themometer, cremes e.d.
2e lade de kleertjes, 3e lade badcapes en waskussenhoezen.
Alleen de kleertjes doe cadeau gedaan worden gaan in de hangkast. En beddegoed ligt ook in de hangkast op de plank.

Terug
Bovenaan