Kat in de box

Heeft iemand een oplossing om de kat uit de box te houden? We hebben alles al geprobeerd, maar als ik 's avonds beneden komt zie ik hem er toch steeds weer uitspringen. Om op heterdaad te betrappen, ben ik dus steeds te laat. Hij laat ontzettend veel haar achter op het boxkleed. Dat vind ik dus niet fijn om mn kleintje op te leggen. Ik hoop dat jullie de ultieme oplossing hebben. (ballonnen, alu folie, hoezen, plantenspuiten, klamboes hebben we allemaal al gehad....)

Afdekken met een zeil snachts? En overdags blijven corrigeren? Heb zelf geen katten. Ik weet wel dat als je honden van meubilair af wilt houden dat je er sambal/glassex op moet smeren zodat ze niet knagen. Is er niet een lucht die katten vies vinden die jeveventueel op de poten/buitenkant vd box kan smeren?? Hoop dat je iets erop vind ?

Wij hebben eerst aluminiumfolie in de box gelegd, dat hielp heel erg lang. Maar uiteindelijk kwamen ze erachter dat ze daar ook op konden zitten (helpt natuurlijk wel regen de haren!). Nu hebben we een extra hoeslaken over de box gespannen, zodra ze daarop proberen te lopen deukt het helemaal in en merken ze dat het onstabiel is - dit werkt echt heel goed!
Dus wie weet een van deze twee oplossingen? Succes!

Mijn moeder gaf als tip om er balonnen in te leggen. Vinden ze niet dijn en schrikt ze af zodra het beweegt of geluid maakt. Weet niet of het werkt maar misschien proberen waard. 

Die ballonnen heb ik geprobeerd, daar gaat ie gewoon naast liggen. Dan zou ik de box helemaal vol moeten leggen, maar waar laat ik ze als ik met de baby beneden kom? Ik heb nu een Cat out of the Box besteld. Een rekje wat je overdag gewoon naast de box kan zetten. Ideaal! www.catoutofthebox.com

het is inderdaad ideaal om die rek te bestellen. ik kan met zekerheid zegen dat het wel werkt. en dat de cat uit de box blijft. ik heb namelijk zelf eentje besteld. 

Dubbelzijdig tape werkte hier erg goed snachts, en anders de box vol leggen met (harde plastic) speelgoed waardoor ze niet lekker kan nestelen voor een dutje. 

Terug
Bovenaan