Kat

A

Anoniem

Guest
Hoihoi

FF een vraagje

Ben je er al een beetje uit met je mannetje

hoe gaat het met je zoontje

en

Komt je kat al op je buik liggen

dat was toch zo bij al je zwangerschappen

'

groetjes natasja

Hoi Sas,

Hoe is het met jou? Lief dat je aan me dacht! Manlief en ik zijn eruit hoor. Ik was het totaal niet eens met het feit dat er een tijd niet geklust zou worden. Ten eerste moet het dan net in deze of volgende maand maar lukken. En ten tweede: wat maakt het uit? Dan zijn ze maar vlak na elkaar jarig. Het zou wel een erge toevalstreffer zijn als ze op dezelfde dag jarig zouden zijn. Dus we klussen gewoon weer verder. Nog een dag of 4 en dan gaat de klustiendaagse weer van start. We gaan er maar het beste van hopen! Van mij mag het deze maand weer raak zijn.
Met onze zoon blijft het goed gaan. We hebben geen aanvallen meer gehad. Ondanks dat we de boel nu een paar keer geforceerd hebben. De kinderarts gaf aan dat we dat gewoon een keer konden doen. Met forceren bedoel ik een dag weinig middagslaap of laat een middagslaap. Of zoals gisteren iets spannends doen. (kermis. Geluid, nieuwe dingen en flikkerlichtjes) Het ging prima! We moeten alleen uitkijken dat we zulke dingen niet doen als hij wat onder de leden heeft. Want een combinatie van factoren kan wel eens misgaan. Maar we zijn blij dat het er allemaal goed uit ziet. Nu hebben we weer hoop dat hij er overheen groeit. We hoeven pas over 3 maanden terug te komen. En dan vooral om te kijken of de medicijndosis nog hoog genoeg is. Deze is afhankelijk van gewicht en groei.
Op dit moment doet de  kat niks. Wil wel geaait worden, maar vreet me niet compleet op. Ben zo benieuwd wat hij gaat doen als ik weer zwanger ben. Of hij weer gaat spelen met de kleine. (als onze zoon veel schopte kroop de kat tegen de buik en gaf tikjes. Zoonlief schopte dan terug. Zo leuk!) Na de miskraam moest de kat een tijdje niks van me weten.
Ik hoop dat voor jou de onzekerheid gauw voorbij is. Dat je maar gauw een positieve test mag hebben. Het wil namelijk nog wel eens dat iemand een uitgestelde eisprong heeft. Dit door spanning of ziekte. Dan komt het HCG ook minder vlot op gang. Je bent dan gewoon minder lang zwanger als je dacht!
Ik ga voor je duimen!

Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan