Kater gevoel

<p>Hoi allemaal,</p><p>Op het moment ben ik 5 weken en 6 dagen zwanger. Erg spannend na de miskraam in januari. </p><p>Op het moment heb ik echt last van een constante gevoel van een kater. Ongelofelijk misselijk (niet overgegeven) hoofdpijn vaak en over het algemeen gewoon alleen zin om op de bank te liggen.</p><p>Iemand tips hiervoor? Ik eet al beschuit tussendoor, heb echt nergens zin in en weet bij god niet wat ik kan avondeten. De vorige keer had ik hier helemaal geen last van.</p><p> </p>

Nou je benoemd het eigenlijk heel goed, ben nu 13 weken en 2 dagen, maar ook dat gevoel. Wel honger maar al het eten staat me tegen. Hele dag hoofdpijn en totaal geen energie. Daarnaast ook de hele dag duizelig en hartkloppingen, totaal andere zwangerschap dan bij mijn eerste. (Voor de eerste 2x mk en afgelopen januari bbz).
Helaas geen tips, probeer regelmatig te eten, ik eet elk uur iets kleins. Goed drinken en regelmatig even gaan zitten of liggen. (Wat met een stuiterende peuter niet altijd makkelijk is haha).

Ik heb tot een week of 15/16 ook een soort katerachtig gevoel gehad. Ik zou proberen goed te drinken en te eten en te bewegen waar mogelijk. Ik ben nu bijna 31 weken en het gaat vanzelf over :) ik denk dat het voornamelijk te maken heeft met hormonen..

Ik heb de eerste weken superveel moeten overgeven.. wat mij hielp was lichte dingen eten, en gewoon eten waar ik zin i had.. probeer te blijven varieren met wat je eet, want ik at bijvoorbeeld elke ochtend een banaan, die er daarna weer uitkwam, waardoor ik nu de geur van bananen dus echt al afschuwelijk vind! Ik at veel fruit, dat vult ook nog een beetje..

Terug
Bovenaan