katergevoel

Pffff, de werkweek is weer begonnen en wat ben ik moe zeg! Heb gewoon een katergevoel haha! Heb totaal geen energie en ook geen zin om iets te doen. En ik doe het ook lekker niet hihi. Ik vermaak de kids en geef ze eten en drinken maar de rest komt wel weer.
Heb echt een dipdag vandaag, kan om niets al volle bak huilen. Heerlijk die hormonen (grrrr). Als de kids straks naar huis zijn dan eerst een hete douche (hebben helaas geen bad grrrr) en dan in de pyama op de bank mn serie kijken.

Ik moest even heerlijk klagen hoor. Heb het even gehad en kan de komende 3 weken tot mn verlof nauwelijks afwachten!

Liefs ciomama

Gooi het eruit! Ik voel me net zo, komt vast mede door het weer. Stond op met barstende koppijn en keelpijn. Dat gaat nu wel weer maar heb nu weer onwijze last van het zuur :(
Daarnaast hebben 2 collega's kort geleden hun moeder verloren en al die emoties kan ik nu niet hebben dus zat ook bijna te janken op mijn werk. Ik moet helaas nog wel wat langer werken... 7 weken.. maar als dit zo door gaat qua kwaaltjes ga ik er goed overnadenken om misschien toch niet 6 weken van te voren te stoppen ipv de nu voorgenomen 4.

Als ik thuis kom ligt als het goed is mijn taalcursus Deens op mij te wachten, gaan we mooi in de makkelijke klof eens kijken wat dat voor leuks gaat brengen :D

Hoi heb er ook last van. Heb het idee dat ik met oudjaarsdag flink aan de drank heb gezeten en flink heb doorgehaald. De dagen daarna onwijs moe.
Geniet straks lekker van je douche. Kan ook heel ontspannend zijn

xx yvonne

ach ja de drukte en de onregelmatighied van de afgelopen dagen met dat stomme weer van vandaag ook

irritant bleh

oja een bad heeft niet veel zin hoor, mijn buik steekt er giga bovenuit! brrr koud

best maf, ik heb heel oud&nieuwe gemist lag om half elf te slapen en toch. Was ff bang dat er weer een griep lnags kwam

heerst het soms???vandaag gaat wel weer maar heb me daar ook een paar baaldagen gehad....moet zeggen dat ik wel veel gewerkt heb rond oud en nieuw,dus helemaal kapot,zeker omdat ik pas 1.45 op bed lag met oud en nieuw en 6 uur eruit om te werken,thuisgekomen smiddags en als dood op de bank gelegen,toen de maandag nog gewerkt,thuisgekomen kon ik alleen nog maar huilen......en kon van de kids niks meer verdragen....mn man zit nu 2 dagen ind e ziektewet maar vind heerlijk hem thuis te hebben want vnd alles gewoon erg zwaar worden,moet nog tot 17 febr werken....en veel ook....als niet gaat ben ik gewoon ook eens ziek thuis,en het weer kan ik ook erg slecht hebben.bah wat een rot winter zeg met al die regen!

@Sweetwicca:heb jij zo een mega buik dat hij boven bad uitkomt dan?bij mij past ie nog wel onder water haha...straks misschien ook niet meer hoor

liefs jootje

@mamajo83

we hebben een standaard gamma bad, die zijn 42cm diep met water? de rest is gewoon rand
en tja maatje 46+idd giga buik
zelfs in ziekenhuis dachten ze dat ik op springen stond

groetjes sabine

niet getreurd heb het van de week ook gehad niet echt fit en zo nu wel aardig weg alleen mijn buik gaat zo in de weg zitten. heb er ook veel last van bandenpijn en bekkenpijn hopeloos.... maar ja energie heb kaardig maar kan morgen ook weer helemaal vertrokken zijn haha

Terug
Bovenaan