katheter met 4 weken oud :(

<p>hallo alle mama's </p><p>ik heb een vraagje ons zoontje van nu 2 weken oud heeft 2 rechter nieren en een ernstige reflux aan de urineleider nu gaan ze dit verder onderzoeken om te kijken of de rechter nier verwijderd moet worden dit gaan ze doen met 2 verschillende scans 1met een infuus vind ik al zielig en eng en de andere met een katheter.</p><p>nu is mijn vraag die katheter gaan ze doen als ons zoontje 4 weken oud is ik zelf ben al bang voor het ziekenhuis en al die onderzoeken als ik zelf moet maar nu ben ik helemaal bang omdat ze het bij mijn zoontje gaan doen en hij is nog zo klein zelf kan ik ook nog geen 0pening zien zijn penisje heeft iemand ervaring met hoe zoon kindje reageerd ik wil dat die geen pijn heeft.</p><p> </p><p>groetjes een angstige moeder </p>
 
Hey!
Dat is schrikken zeg bij zo'n kleintje! Zeker wel belangrijk dat ze het onderzoeken!
Ik heb geen ervaring ermee, maar ik ben verpleegkundige en kan je vertellen dat ze eerst een goede verdovende gel smeren, en ook op de katheter! waardoor het geen pijn moet doen!
Ook voor het infuus kunnen ze verdovende zalf gebruiken. Kan je zeker aangeven!
Sterkte ermee
 
dank je wel voor het advies ja ik wil zeker dat het onderzocht wordt hij heeft nu ook antibiotica voor nu 2 maanden en misschien langer ligt aan de uitslag maar wil gewoon dat die geen pijn heeft ;( 
 
ik hoop dat ze de katheter heel snel erin krijgen maar ben er bang voor omdat het nog zo klein is ik zie het gaatje ook niet zitten! zie er echt zo op tegen ja na deze onderzoeken meer duidelijkheid zijn rechter nier zijn 2 grote zwarte vlekken de linker nier is gezond 
 
Terug
Bovenaan