Katheter na bevalling en blaasontsteking

<p>Hallo dames </p><p>Ik ben op 6 jan mama geworden van ons dochtertje. Ik heb een katheter gehad omdat ik een zware bevalling heb gehad en op de O.K heb gelegen. Ik heb sinds zondag enorme pijn van onder bij het plassen en een blaasontsteking is geconstateerd. Ik heb een kuur gehad van 5 dagen en die is vandaag verleng. Het branden dat blijft maar het bloedverlies daar maak ik mij t meeste zorgen over het lijkt ook egt van voren te komen en niet van de wond van onder zeg maar. Zijn er meer moeders die dit herkennen of goede tips hebben. Want ben zo bang dat er meer aan de hand is en dat de katther iets kapot heeft gemaakt? </p>

Jeej naar voor je.Nee ik had alleen een normale irritatie van de katheter, zonder bloed oid.Idd even naar laten kijken. Misschien is je plasbuis behoorlijk geïrriteerd en kapot van binnen (soort schaafwond). Het blijft lichaamsvreemd materiaal. Misschien kun je niet tegen het katheter materiaal, of is de urineweginfectie heftig. Al met al sterkte! Ik hoop dat je klachten snel minder worden.

Is je urine ook op kweek gegaan? Als het bloed niet vanuit de wond heb je wel een fikse blaasontsteking te pakken.

Tips:
Urine op kweek laten zetten.
Veel drinken
Grabberry tabletten

En als het wel je wond onderkanten is spoelen met kamille thee.

Het is indd op kweek gezet. Denk dat ik de 2de kuur maar moet afwachten. Het doet inddgeval behoorlijk pijn. Cranberry tabletten kan ik ook eens halen. Dankjewel

Ik had ook door de katheter een heftige blaasontsteking het kan dat ze wat beschadigd hebben van binnen natuurlijk maar, ik deed bij het plassen gewoon water in zo'n maatbeker en meteen erover gieten dat werkte heel goed tegen het branden.

Terug
Bovenaan