Katoenen luiers

Hai Hai,

Als onze kleine is geboren wil ik gebruik gaan maken van katoenen luiers, ik heb die van Bambinomio op het oog (www.bambinomio.com). Nu ben ik benieuwd of er op dit forum mensen ervaring hebben met deze luiers?

Liefs
LOt
 
Kaatje Katoen levert Bambinomio luiers?

Maar die bevallen jou dus goed, wil ze namelijk ook via Kaatje Katoen bestellen, zo'n pakket van geboorte tot potje.

Liefs
Lot
 
ja die heb ik, een heel luierpakket. ben er heel tevreden over en ben nu aan de medium toe.

De small heb ik zelfs aan een vriendin uitgeleend, die gebruikt ze nu.

De biologisch afbreekbaar inlegdoekjes zijn wel duur bij hun dus die kun je het beste bij de hema halen, ook biologisch afbreekbaar en veel goedkoper.

Ik gebruik ze op het moment niet want die van ons heeft spuitpoep. dus de luiers gaan zo de was met poep en al op 95 graden op de E-stand en worden heel mooi wit!

gisteren was ik weg en heb ik 6 luiers meegenomen, wat te weinig was omdat hij heel veel geplast heeft, dus ff naar de supermarkt om pampers te halen, na drie uur nog steeds geen huilen, dus ik dacht, ff kijken of hij geplast heeft, ik voelde en rook maar merkte er niks van, dus ik pakte een schone pamper en probeerde te kijken of er verschil was en ja hoor.

Ongelooflijk dat in die pampers hij zo lang met die urine kan liggen en met een katoenen luiers niet, maar ja dat is de reden dat ze met katoen sneller zindelijk worden, ze merken het sneller natuurlijk.

Als mijn zoontje een middagdutje doet, dan wordt hij soms na een uurtje al wakker, krijsend, en dan kijk ik en heeft hij een hele natte luier, ben wel constant met verschonen bezig, heb ik het idee, maar zijn billetjes zijn heel mooi, heb nog complimenten gekregen van het cb, ze was verbaasd dat met katoen de billetjes zo schoon bleven.

wel, ik ben er heel blij mee.

Ze verkopen ook een paarskleurige tas voor de vieze luiers, ook heel handig om te hebben.

Liefs
 
Terug
Bovenaan