Hoi!
Ik heb een vergelijkbaar systeem, gekregen van een Canadese vriendin. Het zijn tweede- en derdehands luiers, maar werken nog prima. Ik heb allerlei merken overbroekjes door elkaar (mother ease, bambino mio, kaatje katoen, prorap classic, imse vimse, kushies). Lekkage heb je met die voorgevouwen inluiers in het begin met spuitpoep inderdaad wat sneller. Ik overweeg om de volgende maat (heb nu alleen de small maat en heb straks echt wel groter nodig) om over te stappen op voorgevormde luiers. De Bumble of de TotsBots als je dat wat zegt.
Ik heb ook een alles in een luier van Kushies uitgebprobeerd (maat 4-10 kilo, bij ruim 5 kilo lekt hij nog steeds snel door), dat bevalt dus niet zo goed. Zo'n tweedelig luiersysteem is toch wel super. Snel droog en snel schoon en het past gewoon beter.
De luierwas valt me erg mee, om de dag een witte hete was extra en dat is het wel zo'n beetje. Als we weg gaan, gebruik ik ook papieren luiers, je kan het jezelf ook te moeilijk maken.
Gebruik je ook van die biologosch afbreebare inlegdoekjes voor de ontlasting? En zo ja, welk merk?
groetjes Dionne