Katten

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Wie herkent dit. Ik heb 2 katten (broertjes) van een jaar oud en nu werd die  rooie de laatste tijd iets minder knuffelig en de  zwarte lag nog altijd savond heerlijk bij me, maar sinds ik zwanger bent ligt de zwarte bijna nooit meer bij me en de rooie loopt de hele dag te zeuren dat ie   bij me wil zitten? Is dit toeval of niet, want ik heb weleens gehoord dat dit vaker voorkomt bij zwangere vrouwen.

Groetjes Naatje

hahaha  ja heel herkenbaar. Onze katten zitten normaal altijd bij mijn man maar sinds kort zitten ze te wachten totdat ze bij mij kunnen zitten. Echt grappig. Ik heb het idee dat ze het gewoon doorhebben, als we wat gekocht hebben bijv de kinderwagen gaan ze er in liggen en snuffelen. Dat mogen ze natuurlijk niet, dus staat alles achter slot en grendel. Ik denk dat het hun instinct is. Word nog wat als we borstvoeding  gaan geven hahaha.
groetjes leena

Heel herkenbaar
Ik heb 3 katten, waarvan 2 al wel knuffelig waren maar 1tje totaal niet en juist die ligt elke dag nu bij me op schoot over me dikke buik heen.(allemaal geholpen, mannetjes en vrouwtje)
Of de baby nu schopt of niet het blijft liggen.
De andere 2 gaan naast me liggen met hun lijfje tegen me buik aan of half eroverheen.
Dit is bij mij zo sinds ong de 12e week van me zwangerschap.
Ze hebben het echt door hoor.

De box staat bij ons al in de woonkamer maar ze springen er niet in, maar al leg je een dekentje in de box of een trui dan wel en gaan ze erop liggen.
Dus dalijk met t boxkleed zal ik aardig op de katten moeten letten.

Groetjes dees 34w4d

Hoi,

Ik heb ook een kat en die vind het ook fijn om bij me te liggen tegenwoordig, normaal was ze nooit zo heel erg knuffelerig. Alhoewel ze af en toe wel een beetje raar opkijkt, als ze op mijn buik ligt, dan wil de baby  wel s een trap tegen haar kont geven, haha.

Groetjes Debby

Die twee van mij willen normaal gesproken niet te dicht bij elkaar in de buurt komen, maar sinds ik zwanger ben kruipen ze vaak met zijn twee bij mij op schoot! Beetje vol met twee katten en buik, maar wel lekker warm! Volgens mij voelen ze het echt wel aan!

groeten, Nynah (vandaag precies 25 weken zwanger)

AHA!!!!! zie je dus toch! ik heb ook twee katers en ook broetejs.  Ik shreef toevallig gisteren een mailtje aan mijn moeder met de boodschap "pffffff wat is er met die katten joh" zouden ze het voelen soms?  Nu houden mijn beide katten zo ie zo wel wel van een kroel maar tegen woordig als ik naar bed ga blijven ze maar mouwen en zeuren en krauwen met hun nagels. Liefst kruipen ze op mijn hoofd of onder de dekens en gaan boven op me liggen absurt gewoon. Maar ik hoor het al weer dat gebeurd dus wel vaker ;)

Hoi,

Ik heb ook 2 katten maar heb nog nix aan ze gemerkt!!
Wel dat er een de laatste tijd wat lastiger is dan normaal
maar of dat er wat mee te maken heeft weet ik ook niet!!!
Zou best kunnen,katten zijn slimmer dan we denken!!

Groetjes Maaike 28wk en 6 dg

Terug
Bovenaan