kattenbak verschonen

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,
heb ooit een keer gelezen dat als je probeerd zwanger te raken, je al geen kattenbak meer mag verschonen.
weten jullie er iets van?
gr shirley

het mag zowiezo niet als je zwanger bent..... daarvoor weet ik eigenlijk niet zeker...
het gaat dan om toxoplasmose ofzoiets dat is voor mensen niet schadelijk maar voor een ongeboren kindje wel dus denk dat het nog wel mag als je nog niet zwanger bent... anders voor de zekerheid gewoon door iemand anders laten doen?!

je kunt je ook laten testen (bloedprikken) om te kijken of je hier (toxoplasmose) immuun voor bent of dat je moet oppassen (tis idd gevaarlijk voor het vruchtje) Maar als je handschoenen gebruikt en goed je handen wast, kan er niet veel gebeuren. Als ik straks zwanger ben dan doe ik het niet meer, nu nog wel.

Succes!

Hey,
Ik heb gelezen dat je het ook niet mag als je zwanger probeert te raken!Ik laat het voor de zekerheid maar gewoon door me vriend verschonen.Gr.Nathasja.

Hoi,

Ik doe het nog wel zelf, maar gebruik houtkorrels en speciale kattebak zakken.
Misschien ook een ideetje?

Gr.

Hoi,

Het kan inderdaad schadelijk zijn voor het ongeboren kindje. Zelf maak ik de kattenbak wel nog schoon, zodra ik weet dat ik zwanger ben laat ik het mijn vriend doen.

Liefs,
Jazz

Hoi,

Ook ik maak de kattenbak zelf schoon.
Wel draag ik dan van die huihoudhandschoenen, en was ik daarna mijn handen.
Ik denk dat als ik zwanger ben ook zelf de bal blijf verschonen.

Hoi, tijdens mijn eerste zwangerschap ben ik hier op gestest. Er bleken anti stoffen in mijn bloed te zitten wat dus betekend dat ik ooit besmet ben geweest met toxoplasmose. Volgens mij kan het dan niet zo veel kwaad als je de kattenbak verschoont.

Terug
Bovenaan