Kattenpoep!

Oeps...Ik heb iets niet zo slims gedaan vanochtend.
Mijn poes had binnen gepoept (getver..), en uit automatisme heb ik dat dus zelf opgeruimd, omdat mijn vriend al de deur uit was. Heb er niet eens bij nagedacht dat dat dus niet mag!
En dat terwijl ik dus al drie maanden de kattenbak niet meer schoonmaak.
Dom dom dom. Wie weet of ik me hier nu zorgen om moet gaan maken?
Durf niet zo goed de verloskundige te bellen want ben bang dat ze het een beetje een onnozel probleempje vinden haha.

Groetjes Eva

Hoi!

Ik heb ook twee katten en ben zwanger en ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken hoor! waarschijnlijk heb je het met een papiertje of keukenrol gedaan en heb je daarna je handen goed gewassen. Ik heb het ook wel eens gedaan en heb er niks aan over gehouden bij mijn eerste kindje. Maak je geen zorgen hoor!

M'n berichtje van gisteren is er duidelijk niet opgekomen, word ook helemaal GEK van deze site want als ik iets aanklik krijg ik het niet, dus zal wel hier aan de verbinding of instelling liggen!!!

Maar goed tweede poging;

Toen ik aan m'n gy vertelde dat ik graag m'n bloed getest wilde hebben aangezien ik twee moppies heb rondrennen vertelde ze me dat het haast niet meer voorkomt in NL een besmetting.

Toch maak ik tot op heden 25wk-4dgn zwanger netjes met latex handschoenen de kattenbakschooon. Vorige keer waren mn handschoenen op en heb ik met plastic zakjes en toiletpapier het ongelukje weggehaald.
In beide gevallen was ik ook m'n handen nog eens heel goed met anti bacteriele zeep.
Het gaat ook niet zo zeer om de poepjes maar meer om de urine van de katten!!!!

Maar en dit bedoel ik niet als in aanval op jou, het valt me gewoon op in het algemeen dat er zoveel vrouwen vragen hebben, ongerust zijn en dan niet vk of gy bellen om de vraag te stellen.
Ze zijn er voor!!! Hoe onbenullig jou vraag je ook mag klinken, jij bent toch ongerust en geschrokken!?
Enne er bestaan gewoon geen rare en/of onbenullige vragen!!!!

Sterkte enne altijd bij twijfel je VK OF GY bellen!!!!!

Terug
Bovenaan