Kay aan de schilder... (foto's)

Hoi mama's,

Vanmiddag was ik bezig met een opdrachtje (schilderijtje maken) en natuurlijk wilde Kay ook meteen aan de schilder toen hij wakker werd! Daar kan ik natuurlijk geen nee op zeggen als mama zelf aan het kliederen is haha,.. Daarbij vind ik het alleen maar gezellig!

Dus zijn speeltafeltje wat meer de kamer in geschoven, een doek gepakt, een paar flitsende verfklodders op een bordje gedaan en een grote kwast tevoorschijn getoverd. Meneertje zonder schort (short was stuk) erachter gezet en schilderen maar! Hij vond het (weer) prachtig!

Gelukkig is Kay vrij netjes, dus zodra hij knoeit wil hij gelijk een doekje om de boel te poetsen. Dus het tafeltje en handen moeten verfvrij blijven hahaha.. Ik heb erg om hem moeten lachen,..

Hier enkele foto's..

Kay: "Wow,.. Blauw,.. Súper...Mama kijk es!!!"

Kay:"Haloooooooooooooooow.... Ik doe verrevuh!"

Kay:"Eigenlijk,.. als ik hier zo doe loere loere (roeren, roeren) dan..."

Kay:"...krijg je hele mooie kleurtjes!!"

Kay:"....................................."

Kay:"Kijk mama!! Hier ander kleurtje als ik doe  loere"

Kay:"Tis toch écht dezelfde kwassss.. "

Kay:"Mama kijk es, knoeie!! Is niet erg.. Kay doet poetsen"

Kay:"Hier ook knoeie,.. ook niet erg.."

Kay:".............................Kijk es, nageltjes vies!! zooooooooooooooo!! Klaar!"

Kay:"Van hart werrekuh krijg je honger! Lekker menamenam met hagelach!!!"

Eerlijk waar,.. Ik heb Kay niet opgedragen de tafel en/of handjes te poetsen. Want knoeien vind ik namelijk (zoals hij zelf dan ook zegt) niet erg, kan gebeuren. Dit is gewoon een échte tik van hem hahaha.. Zodra hij knoeit of gegeten heeft zegt hij meteen "Kay doekje pakken" en pakt een doekje uit de kast haha,.. Ideale man dus! Maar ik vrees dat dit op den duur wel slijt. Daarom zijn deze foto's perfect voor later.. die print ik dan uit en hang ze op zn kamer als hij als puber dr weer eens een bende van heeft gemaakt en verwacht dat zn moeder het wel opruimt!! Uiteraard met de tekst erop "die goede oude tijd"...

Wat was het weer een leuke dag vandaag,..

Esmé mv Kay en ???

(30.5 wk zwanger)

Hey Esme
Wat een leuke foto's weer en ik vindt het ook knoeien hoort erbij.
Maar aan de foto's te zien heeft hij helemaal niet geknoeid
Knap hoor!!!!!!!!!!!!!

Danique zou er van boven tot onder onderzitten hahahahaha

Liefs Ilse

Hij knoeit wel af en toe hoor, maar poetst gelijk alles weg whahhahaha!!! Hij legt dan gewoon zijn werk stil hahahaha!!!

Maar verder is hij wel vrij  netjes ja, maar goed, hij  oefent dan ook veel op KDV en thuis

Gezellig he, zo saampjes aan de knutsel en in jullie geval schilderen!!
Hier hebben we ook zo'n kindje (dochter dan wel) die zo poetserig is.
Hier zeg ik ook: "Niet erg, kan gebeuren", maar Rebecca pakt meteen uit de kast een schone vaatdoek en gaat dan poetsen (net als Kay!!). Soms zijn het bijv. maar een paar druppels sap.
Maar ook met verven: zodra er iets aan haar vingers zit, eerst schoonmaken (soms zelfs handen wassen!!) en dan weer verder.
Zelfs als ze op haar slab knoeit, moet dat eerst schoon!!! Ook al zeg ik dat het op een slab lekker vies mag worden, nee, eerst schoon en dan verder eten!!
Goed idee van je: foto uitprinten en op de puberkamer hangen als het een bende is!!  
Zal proberen het te  onthouden!!
Esmee, gaat het goed met je 'winkeltje'? Loopt de verkoop naar wens?

Groetjes, Marianne mv Rebecca

Hoi,

Bedankt voor je interesse!

Het loopt leuk met 't winkeltje! Maar het is echt niet zo dat ik er de kost mee kan verdienen hoor hahaha.. maar dat was ook totaal niet de opzet van het hele gebeuren. Maar er wordt toch regelmatig wat besteld en dat is hartstikke leuk!! Doe het ook zo graag!

Nu dat volgende week al mijn zwangerschapsverlof in gaat wil ik weer een boel nieuwe  schilderijtjes gaan maken en op de site zetten. Er staan namelijk nog veel schilderijtjes op de site waar ik niet meer  tevreden over ben en die ik  in het begin had gemaakt. Nu gaat het schilderen  een heel  stuk beter/leuker (oefenen baart kunst) dus ga straks flink aan de klus!

Ook komen er nog wat aanpassingen aan de site zelf.. Dus zo blijven we bezig en het houd me van de straat..

Groetjes!

Leuk die Kay, lekker schilderen. Stijn kan ook heel goed bruin mengen en wbt dat schoonmaken, hier nog zo een hoor. Zit in de genen, zegt zijn vader (van wie hij het, voor de duidelijkheid, niet heeft). Leuk dat je hem zo lekker zijn gang laat gaan.

Ha ha een echte schone schilder! Erg leuk zo'n serie foto's, je ziet precies waar hij mee bezig is en je kan bijna raden  wat er in dat koppie om gaat.

En...staat hij al op je site. Kay's kunstwerk!

Groetjes Fennie en Jente

Terug
Bovenaan