Hoi mama's,
Vanmiddag was ik bezig met een opdrachtje (schilderijtje maken) en natuurlijk wilde Kay ook meteen aan de schilder toen hij wakker werd! Daar kan ik natuurlijk geen nee op zeggen als mama zelf aan het kliederen is haha,.. Daarbij vind ik het alleen maar gezellig!
Dus zijn speeltafeltje wat meer de kamer in geschoven, een doek gepakt, een paar flitsende verfklodders op een bordje gedaan en een grote kwast tevoorschijn getoverd. Meneertje zonder schort (short was stuk) erachter gezet en schilderen maar! Hij vond het (weer) prachtig!
Gelukkig is Kay vrij netjes, dus zodra hij knoeit wil hij gelijk een doekje om de boel te poetsen. Dus het tafeltje en handen moeten verfvrij blijven hahaha.. Ik heb erg om hem moeten lachen,..
Hier enkele foto's..
Kay: "Wow,.. Blauw,.. Súper...Mama kijk es!!!"
Kay:"Haloooooooooooooooow.... Ik doe verrevuh!"
Kay:"Eigenlijk,.. als ik hier zo doe loere loere (roeren, roeren) dan..."
Kay:"...krijg je hele mooie kleurtjes!!"
Kay:"....................................."
Kay:"Kijk mama!! Hier ander kleurtje als ik doe loere"
Kay:"Tis toch écht dezelfde kwassss.. "
Kay:"Mama kijk es, knoeie!! Is niet erg.. Kay doet poetsen"
Kay:"Hier ook knoeie,.. ook niet erg.."
Kay:".............................Kijk es, nageltjes vies!! zooooooooooooooo!! Klaar!"
Kay:"Van hart werrekuh krijg je honger! Lekker menamenam met hagelach!!!"
Eerlijk waar,.. Ik heb Kay niet opgedragen de tafel en/of handjes te poetsen. Want knoeien vind ik namelijk (zoals hij zelf dan ook zegt) niet erg, kan gebeuren. Dit is gewoon een échte tik van hem hahaha.. Zodra hij knoeit of gegeten heeft zegt hij meteen "Kay doekje pakken" en pakt een doekje uit de kast haha,.. Ideale man dus! Maar ik vrees dat dit op den duur wel slijt. Daarom zijn deze foto's perfect voor later.. die print ik dan uit en hang ze op zn kamer als hij als puber dr weer eens een bende van heeft gemaakt en verwacht dat zn moeder het wel opruimt!! Uiteraard met de tekst erop "die goede oude tijd"...
Wat was het weer een leuke dag vandaag,..
Esmé mv Kay en ???
(30.5 wk zwanger)