Kay bijna 40 graden koorts..

A

Anoniem

Guest

Hoi Mama's,

Vandaag was hij al wat jengelig en  absoluut niet zichzelf.  Vanmorgen had hij 38,3, dus een heel  klein beetje verhoging.

We hadden vanmiddag een feestje bij het KDV en zijn er een klein uurtje geweest. Kay was  ineens  hangerig dus uiteraard  naar huis gegaan. Na het eten op tijd op bedje gelegd en om 20:30 uur werd hij weer huilend wakker.
Helemaal rood hoofdje (lag alleen met romper in dun slaapzakje)  en na hem getemperatuurt te hebben bleek hij 39.8 koorts te hebben!! Zetpilletje gegeven en in zijn romper mee naar beneden genomen.
Een flesje gegeven voor extra vocht en met een lauw washandje zijn hoofdje een beetje gekoeld. Na een dik half uurtje kwam er weer een beetje leven in Kay en nu heeft hij weer praatjes voor tien..

Ik breng hem zometeen weer naar bed, ben benieuwd wat de ochtend ons brengt!

Tsja,.. Die kleine hummeltjes worden maar wat vaak geplaagt door meneer koorts!

Esmé mv Kay

Ach gossie! Arme schat!
Ik hoop dat ie gewoon lekker kan slapen vannacht en dat ie morgen weer het vrolijke ventje is!!!!

Groetjes van Cissy

Ach, de schat... Hopen dat het snel weer over is. Zo snel als het komt opzetten, zo snel kan het bij die kleintjes ook weer weg zijn, dus maar hopen dat dat het geval is.
Beterschap en een flinke knuffel!

Ja, aan hem te zien is het al goed gedaalt,..
Typisch he hoe snel het ineens komt opdraven?!

Ik hou het gewoon in de gaten.. Komt goed!

Esmé mv Kay

Het is zeker erg vervelend voor zo'n klein hemmeltje.
Bahhh, zou het kunnen komen door de blotebillendag van gister van Kay??
Zo maar een vraagje.
Hoop dat hij snel weer de oude is.

Sterkte Kay

Groetjes Sabina Mama van Joëlla.

Haha,.. nee hoor..

Verkoudheid en griep verspreid zich door de lucht via bacillen, dus dan moet er een kindje in de buurt zijn geweest die het ook heeft en dan bv niest etc.
Je krijgt bv ook geen blaasontsteking van op koude stenen zitten zoals men zegt, maar dat is bv achtergebleven urine in je urineleider die voor de ontsteking zorgt

Waarschijnlijk heeft iemand hem aangestoken op het KDV.
Hoort er allemaal bij..

Esmé mv Kay

nou Kay hopelijk knap je snel op, is niet leuk ziek zijn.

Dikke knuffel van Tess

Het kan inderdaad erg snel stijgen, maar mijn ervaring is dat het gelukkig ook snel weer daalt. Beterschap!
Groet mv Thom

Terug
Bovenaan