Kay en Jente.. (foto's)

A

Anoniem

Guest

Hoi mama's,

Woensdag waren wij even bij Jente en Fenneke op bezoek. Dat was érg gezellig! De mannen amuseerde zich ook goed..

Hier enkele leuke foto's welke Fenneke heeft geknipt..

Kay en Jente blij met een kommetje "Manna" snoepjes..

Jente geeft Kay een van zijn snoepjes,.. de lieverd!

De twee mannen aan het ontbijt.. En ja,.. Bij Kay kan het niet snel genoeg haha..

Kay propt nog even de boterhammen verder in zijn mond..

Jente eet gewoon netjes verder.. Zo hoort dat!

Poeh poeh,.. Toch wel vermoeiend..

Samen muziek maken en dansen,.. Wat was dat leuk!

Bedankt Fenneke en Jente voor de leuke ochtend!!!

Groetjes,

Esmé mv Kay
Fenneke mv Jente

Wat een mooie kereltjes!
Erg stoer!
Daar hou ik van!
Pardon, bedoel.. daar houdt Evi van!

Wat een lekkere knulletjes zeg! Om verliefd op te worden!
Esmé, wat krijgt Kay ineens veel haar!! En Fennie, wat een geweldig setje zeg, die tafel met stoeltjes! De heren zitten er zo stoer op, Fabio zit hier nog in de kinderstoel, maar als ik dit zo zie vind ik dit veel leuker, en Fabio denk ik ook!
Mag ik vragen waar je hem vandaan hebt?
En meteen voor Wilfred: wat kost hem dat nu weer hihihi

Groetjes van Cissy

Hihi, ik heb het stoeltje ervan. Het is van de Ikea. Ik geloof het stoeltje 9.99 en het tafeltje 19.99. Dus als ome Wilfred even een extra salade verkoopt deze dagen heeft Fabio een mooie stoel met tafel!
Liefs Nelleke

@ Cissy

Kay zijn haar wordt eindelijk langer en voller. Heb  het een tijdje aan de zijkanten korter gehouden omdat het daar niet wilde vlotte, maar nu mag het lekker gaan groeien!!

Vind het heerlijk zo'n nonchalante haardos.. Hij heeft ook van die mooie slag/krullen!  Dus nog even flink sparen..

Wat betreft het tafeltje en stoeltjes;

Ik heb ze ook en zijn van ikea. Je hebt er verschillende types in welke ook verschillend kosten. Ik heb het Sullivan (??) setje en daar kost het tafeltje inderdaad 19,00 euro van en de stoeltjes per stuk 9,95 euro of zoiets. Ik heb dus de stoeltjes met dichte zitting. Dus wat die stoeltjes van Fenneke koste weet ik zo niet, geloof ook zoiets. Even op de site van Ikea kijken anders.

Esmé mv kay

Wat een mooie ventjes.
En wat ziet het er gezellig uit.
Je kan zien dat ze het goed kunnen vinden met elkaar

Liefs Ilse

wat een lieve foto's en wat zitten ze samen lief het broodje op te eten..

ps wat heeft kay een super  leuk blousje aan, geweldig!!!!

liefs tobi

Leuke foto's zeg (fennie je hebt ook al zo'n leuk huis! Riviera??)
Dat tafeltje en stoeltje ga ik na het nieuwe jaar aanschaffen als ik de box heb opgeruimd. (was al van plan omdat te kopen!!! haha)
Jullie hebben een gezellige dag gehad! Mooie kereltjes!!
Liefs Esther

Terug
Bovenaan