Kay heeft al een stageplek gevonden...

Hoi mama's,

Gisteren waren we onverwachts gaan uiteten bij een indonesisch restaurant na een heerlijk dagje shoppen en terrasjes.

Kay had al van ons de dag ervoor een leuk houte keukentje gekregen, dus in de stad een leukepannensetje etc  gekocht. Omdat je bij het restaurant buiten op een knus binnenplaatje kon zitten dit natuurlijk met het prachtige weer gedaan. Kay hoeft van ons nooit de hele tijd  in de stoel te blijven zitten omdat hij zich altijd netjes gedraagt en bij ons in de buurt blijft. Hij gaat hooguit eens een praatje bij de buren maken. Kay liep dus gewoon bij onze tafel en kwam met de tas keukenspullen aansjouwen. Wij de pannenset eruit gehaald en deze op zijn stoel geinstalleerd en meneer ging aan de kook. Wij kregen inmiddels ons eten (hij  wilde niks eten)  en tjsa,.. natuurlijk heb je niks aan een pannenset als er niks te koken is. Dus Kay kreeg kroepoek in zijn pannetje welke meteen tot gruis werd gehakt met zn spatel. Hij was helemaal met zijn koken bezig en als hij oogcontact maakte met mensen zei hij:" Kay koken lekker eten!". Het mooie was dat meneer na zijn prakken even met zijn pannetje langs "onze buren" ging om het te laten proeven hahaha.. En gelukkig reageerde iedereen héél erg leuk op zijn actie. Ook de eigenaresse kwam even spieken omdat ze het zo aandoenelijk vond hahaha!

Ze wilde Kay over wat jaren graag als stagere hebben

Wat kun je dan lekker trots zijn op je ventje hè?

En genieten jullie nu ook zo van het échte (rollen-)spelen wat ze nu doen?

Ps: Kay had ook andere mededelingen.. maar dat heb ik al bij de topic "peimelpraat" geschreven haha..

Esmé mv Kay en ???

Leuk he, dat "koken"! Julian heeft ook een houten fornuis. Pannetjes had ik al eerder eens een keer gekocht en dat vond hij zó leuk, dus toen voor zijn verjaardag een fornuis gegeven.
Wat ook helemaal het einde is, is van dat houten "eten" met klitteband wat hij kan "snijden". Dat vond meneer nog leuker dan zijn fornuis! En als hij de soep klaar heeft moet mama altijd even proeven...trots dat hij dan is als ik zeg dat het lekker is! Vandaar waarschijnlijk dat hij ook regelmatig tijdens het eten roept: Lekker mama! hahaha!

Heb je er ook foto's van gemaakt trouwens?

Groetjes,
Ellen mv Julian

ps. leuk trouwens dat je weer de puf hebt om mee te schrijven hier!

nou kay heeft zijn roeping al gevonden.

Tess vindt haar keukentje ook helemaal geweldig, er wordt heel wat af gekookt hier en natuurlijk moet alles geproeft worden.

Liefs sandra

wat een superventje! en wat fijn dat hij zo dicht in de buurt blijft, toevallig vanmiddag met Ivar en een vriendin naar een terrasje geweest en ik kon de hele tijd achter hem aan rennen  (hij komt wel regelmatig even langswaaien hoor, haha, maar ben ook snel bang dat andere mensen zich storen aan mijn kind)

groetjes Jenneke

Terug
Bovenaan