kay heeft ook de waterpokken

hoi hoi...nu Nicky de waterpokken heeft gehad,dacht ik er ff vanaf te zijn,maar nee....Kay heeft de waterpokken ook.Nicky is er nu net vanaf gelukkig.Er werd gezegt dat kleine baby s het niet krijgen,omdat die genoeg anti stoffen van d mama zou hebben..ppfff .Hij zit helemaal onder op zn buikje...een voordeel hij kan er niet bij om te krabben...groetjes,karin

wat zielig :(

wat ik heb gehoord, is dat ze het wel kunnen krijgen, maar als ze het onder de 1 jaar krijgen, is de kans groot dat ze het later nog een keer krijgen.

heel veel sterkte ermee :(

liefs, do

Neeee!!Nog geen maand oud en al waterpokken!!!!!!
En hij mag natuurlijk ook nog geen zetpil omdat hij onder de 3 maanden is...Wat zieleig voor hem zeg!!!
Ik zie me og zitten hier, Noa was net 3 jaar, ze zat helemaal onder, en ze mocht niet krabben natuurlijk.
Ik kreeg toen ook te horen, net als Dotjuh, dat onder de 1 jaar ze het later best nog een keer kunnen krijgen...Noa's zusje Jade was toen een half jaar oud en kreeg het ook weliswaar wat milder maar ik begreep dat het niet betekende dat zij het nu niet meer zou krijgen....
He, veel beterschap met je mannetje, gaat alles verders goed met Kay???
Groetjes Roos.

Hoi,

Onder de drie maanden mogen ze wel zetpillen hoor, kun je krijgen bij de ha, hoef je maar voor te bellen!
Als ze het mild hebben kunnen ze het idd nog eens krijgen, dat wist ik ja, hier heeft alleen de oudste het gehad,,toen ik zwanger was van de middelste!
Gr MJ

ik vond eigenlijk dat nicky het milder had..maar ja..ik hoop dat het snel voorbij is..enne roos,ja het gaat verder erg goed met kay.Het is een tevreden mannetje,slaapt goed,eet goed.Nicky wil em steeds ff vast houden.Het is een grote trotse zus...en wat lijkt mn meisje dan alweer groot...ppff.groetjes,karin

Terug
Bovenaan