Kay is geboren!

Hoi allemaal,

Onze zoon Kay is geboren op 31 augustus. Het is een heel moi mannetje van 4030 gram. Wij hebben 17 dagen overgelopen en hebben alsnog moeten aandringen op een inleiding. Het ging nog te goed met moeder en kind, voldoende vruchtwater, bloeddruk ok, enz.

Wij hebben even een tijdje niets van ons laten horen, omdat ik na de bevalling een flinke bloeding heb gehad en totaal 3 liter kwijt was. Heb dus een iets tragere start gehad, maar mijn lichaam is zich nu goed aan het herstellen.

De kleine doet het geweldig! Komt maar 1 x 's nachts en slaapt soms zo 7 uur achter elkaar door. Het is een heel tevreden mannetje en dat is denk ik weer het voordeel geweest van  een volgroeide baby. Hij heeft zijn tijd uitgezeten.

Wil je onze kanjer zien? Kijk op ons weblog http://kayveldman.spaces.live.com

Kusss Hèlen

Gefeliciteerd met jullie zoon, wat een scheet zeg.
Geniet er maar heerlijk van.
Je hebt er lang genoeg op moeten wachten.

Liefs Ilse
ps ik heb je op de geb lijst gezet als je dat goed vind, heb alleen kay's geboortetijd nodig

Hai Esme,

Ik had inderdaad al gezien dat jullie zoon ook Kay heet. Leuk dat het ook op dezelfde manier is geschreven.
Wisten jullie ook al dat jullie een zoon zouden krijgen? Wij hebben hem met 20 weken al tot Kay gedoopt, na de echo was het overduidelijk een kleine kereltje!
Veel geluk met Kay!!!!

Kusss Hèlen

Wij wisten idd al vroeg dat het een jongen werd en uiteraard  had hij toen ook al zijn naam,.. Je kunt hier ook ergens bij een topic lezen hoe we aan de naam zijn gekomen.

Was vroeger gek van een sprookje wat mijn ouders mij altijd moesten voorlezen,.. dat jongetje wat erin speelde heette dus Kay!
Nu hebben we dus ons eigen sprookje waar in wederom kay de hoofdrol speelt..

Groetjes!

Esmé

Terug
Bovenaan