Kay op bezoek bij Danique (foto's)

A

Anoniem

Guest

Hoi mama's,

Vandaag zijn we naar Zeeland gereden voor een "bakkie" bij Ilse en Danique.
Kay liet er geen gras over groeien en gaf Danique gelijk een smakkerd bij binnekomst en het ijs was gebroken! hahaha..

Na even wat gespeelt te hebben zijn we naar indoorspeeltuin "Baibini" geweest in Vlissingen, erg leuk!!

Ilse heeft  trouwens ook een prachtige  dikke buik.. Nog maar een paar weekjes te gaan.

Het was een geslaagde dag!!

Esmé mv Kay

Joehoeeee!! Hier zitten we....

Gezellig naast Danique zitten..

Asjebliefffffff....

Op naar de échte ballenbak!!

Kom op Danique,.. even doorzwemmen!!

...even de rugslag...

Daaaaggg!!.. tot de volgende keer!

Ohh wat een lieve foto's weer zeg!!

Esmé even een gekke vraag, maar die sokken die kay aanheeft, die heeft yoëll ook.
Ik vind het van die heerlijke sokken voor hem en wil er nog wat bij, maar weet niet meer waar ze vandaan komen     Waar heb jij ze vandaan hihi

Ze hebben zo lief met elkaar gespeeld echt super leuk.
Ja Kay dat was zeker een goede binnenkomst.
Danique zal er nu wel heerlijk van dromen.
Hele leuke foto's
Doen we gauw weer

xxx Ilse

Wederom mooie foto's. Maar ja, we zijn niet anders gewend van Esme!
Hadden jullie nou de hele speeltuin voor jullie alleen? Het ziet er zo lekker rustig uit (geen hordes gillende kinderen overal).

Ellen mv Julian

@Paulinebert

Ik kan zo snel niet meer op de naam komen maar ik geloof dat het "jolein" ofziets is. Kan het normaal zo zeggen maar kom er nu niet op hahahaha!!

Beetje zo'n suffe winkel ala "Vogele"..
Als het me zo invalt laat ik het alsnog weten hihi... Maar dacht iets van "Jolein".

Esmé

thank you thank you. Net mn moeder aan de lijn en die zegt; vanmiddag zag ik die sokken van Yoëll weer bij C&A. Hahaha hoe simpel kan het. Ik ga dus ff naar c&a

Ennnn.....hebben ze verkering hahahaha

leuke pics hoor....super

Liefs Denise

Hallo Kay,

Jij komt ook echt door heel Nederland hè met die mams van jou!
Het ziet er weer erg gezellig uit op de foto's, een leuk stel zijn jullie samen.

Groetjes Fennie en Jente

Terug
Bovenaan