Kay op de kabelkrant!! whahaha..

Hoi mama's,

Vandaag waren we naar het Jazzfestival in de stad geweest. Want als er één helemaal uit zijn plaat gaat bij muziek dan is dat wel onze Kay!
En ja hoor,.. toen we naar huis liepen werden we min of meer ingehaald door een band en  konden Kay's beentjes niet stil blijven staan. Hij begon meteen te dansen en hoe enthousiast hij is lekker met de band mee te lopen/dansen. Deze reageerde super leuk op Kay en het werd een hele happening! Er stonden ineens kei veel mensen naar de band mét dansende Kay te kijken whahahha!! Er kwam zelfs een fotograaf bij.. Op het laatst kreeg hij een onwijs groot applaus van de band en het kijkent publiek, zo gaaf! Hij werd er bijna verlegen van hahha..

Gelukkig hadden we zelf ook de camera bij ons waarmee we konden filmen dus jullie kunnen zien hoe dat er uit zag hahaha.. Helaas hebben we alleen het begin gefilmt, dus de drukte kwam hierna pas hihi..

link:

http://ess77.hyves.nl/album/40296733/
Video_s/_D15UpEm/video/590128308/0/iEvU/

De foto's van de fotograaf zijn te bekijken op www.bredabeeld.nl
Het zijn meteen de eerste 2 foto's!

Wat kun je toch ongelooflijk trots op je kind zijn.. Ik kan zó genieten van zijn enthousiasme en dat hij geen moeite heeft met vreemde mensen.. Het levert vaak de meest komische momenten op..

Liefs,
een trotse Esmé mv Kay en Gwen

Oooh Esmé wat een geweldig filmpje!
Wat grappig om te zien dat die fotograaf helemaal op 'm duikt.
Ik heb de foto's gezien op bredabeeld.nl en ze zijn prachtig!!

Helaas houd dat boerke uit 8X van mij niet van Jazz .
Ik hou ook niet zo van die muziek, maar de gezelligheid van het Jazz festival is toch super. Dus, helaas (weer) geen Jazz voor ons dit jaar *zucht*.

Liefs,

Tessie

Jaaaa, had hem al gezien op je hyves! Het filmpje is echt SUPER! Die kleine beentjes en dat trotse bekkie dat me dribbelt.

Ook ik zou helemaal trots zijn!

Groetjes Fenneke en Jente

Hoi hoi,

Had het filmpje ook al op je Hyves gezien en heb zitten genieten, wat een heerlijk mannetje!! En ook al in de Telegraaf las ik op de Hyves van Roger? Entertainer in spee!

Dikke kus, Marieke, Lyanne en Vince

Terug
Bovenaan