Kay showt winterjas.. (foto's)

A

Anoniem

Guest

Hoi Vriendjes!

Eindelijk heeft mama en papa voor mij een gave winterjas gevonden. Nou ja gevonden, hij lag niet op straat of zo hoor.. Maar we waren (voor de zoveelste keer) naar een winkel geweest omdat ik nog een winterjas moest hebben. En toen kwam papa aan lopen met iets achter zijn rug. Ik hoorde hem tegen mama zeggen:"Ik heb dè winterjas voor Kay gevonden!!". Hij liet toen aan mama een jas zien! Mama vond hem ook gelijk heel gaaf dus kon ik weer voor iedereen die jas daar gaan showen..

Dus nu ik toch bezig ben kan ik ook maar gelijk voor jullie een rondje draaien, hebben we dat ook gelijk weer gehad..

Zijn jullie er klaar voor,.... Komt ie!!

Dit is dan de achterkant.. Capuchon kan er ook af hoor!

Even omdraaien... Hoppa... Kippetje natuurlijk...

En de voorkant..

Zal even wat mannelijker kijken,.. moment,.. zo beter?

En?.. Vinden jullie het wat?

Tot morgen allemaaaaaaaaal!!!

Kay zv Esmé

Hiya Kay,

Die mama en papa van jouw hebben wel een errug stoere jas uitgekozen hoor, dat komt wel goed deze winter.Vind jou ook wel een bink hoor, zoals je die jas showt.
Mijn mama heeft ook net een jas gekocht voor mij, maar ik wilde hem perse niet aan voor de foto...raar mens, het is verdorie 28 graden en zij wil mij in een dikke jas hijsen. Mijn opa heeft gisteren ook een slee voor mij gekocht...een slee!!!! Rare types die grote mensen.

Zwaai, Max.

Wauw...Kay wat een gave jas,en hij zit nog lekker ook zo te zien.
Enne wat ben je toch een knappe jongen,vooral op de laatste foto...wauwie!!

Liefs Tess

Zow Kay, die is stoerrr!! Goed uitgekozen van je mama en papa!!

HI5 Seppie (die nog wacht op een winterjas want oma is druk bezig een mooie te maken..joepie!)

Ow, esme, ik wou dat ik dat geluk had. Ik kan dé jas voor Kian maar niet vinden! Ik ben al in zoveel winkels geweest. Maar het is het gewoon niet niet allemaal.
Maar goed, het vriest nog niet, dus ik zoek gewoon stug verder!
(kay, lekker ding ben je hoor!)
Liefs Nelleke

Wat een fotomodelletje is het toch he? Enne die jas is helemaal toppie, past precies bij hem!

Groetjes van Cissy

Kay, met of zonder die mooie jas, jij bent al helemaal klaar voor de catwalk!

Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan