kdv heeft gebeld... ik ga Lynn maar weer ophalen...

A

Anoniem

Guest
Ach, ik had niet echt een wonder verwacht, maar Lynn is dus op het kdv vrolijk verder gegaan met het flesweigeren.
Ze heeft nu pas 30 ml op en brult als de fles in de buurt komt. Haar leidster belde dus net om te vragen wat ik wilde. Tja, ga haar dan toch maar weer ophalen, het is vandaag echt te warm om zo weinig te drinken.

PFFFFF jeumig Pliep wat balen zeg. Heb je er weleens aan gedacht om op FV over te gaan? Ik vind het knap dat je zo door blijft zetten hoor.  Tja en zo kom je idd helemaaaaaaal niet aan jezelf toe. Sterkte

Jeetje wat een gedoe zeg! Zo ben je echt net een gevangene.
Gelijk heb je wel hoor. Met dit weer moet ze echt voldoende vocht binnen krijgen. Wel flink balen dat ze nu weer niet wil drinken uit de fles. Je zou toch zeggen dat ze nu zeker dorst moet hebben en dus wat wil drinken.
Als je water in het flesje doet, wil ze dan ook niet?

Groetjes,
Natasja  

tjemig ik kan me voorstellen dat je niet goed weet wat je met deze eigenwijze dame aan moet. Elke keer van je werk naar het dkv om Lynn te voeden is wel heel slopend.

En ik snap ook heel goed dat je aan het piekeren bent over je contract. Ik dacht trouwens dat ze een contract niet zo vaak mochten verlengen.

Liefs Andrea

Over zwangerschapsdementie gesproken... ik dacht dat ik het alleen maar dacht, over dat contract dat ik bang was dat het niet verlengd zou worden?! Maar ik zie het ook niet bij deze 'discussie' staan. Waar heb ik dat dan opgeschreven? Of is Drea misschien paranormaal begaafd???
Hihi

Maar in de cao BVE (beroepsonderwijs en volwasseneducatie) staat dat je maximaal 3x een jaarcontract mag krijgen en daar maakt mijn werkgever natuurlijk graag gebruik/misbruik van! Er verdwijnen regelmatig collega's na 1, 2 of zelfs 3 jaar om de onbenulligste redenen.
Tijdens mijn zwangerschap was ik er al bang voor dat dit mij ook zou overkomen, vorig jaar werden er bij 3 (in mijn ogen goede) collega's het contract niet verlengd.

Hoi pliep,

ik las het ook ergens over je contract maar niet hier dus.... vreeeemdddd.
Maar ging Lynn wel lekker drinken? En is ze nu thuis?
Moest je nou morgen weer naar het ziekenhuis voor haar heupjes? Succes!!!

Groetjes Ilona

O, ik heb het al gevonden, ik zat gezellig met Margreet (en anderen) mee te klagen, ook over mijn werk, hihi.

Stoppen met borstvoeding geven komt niet eens in me op. Ik heb blijkbaar zulke geweldige melk, dat Lynn die het liefst vers uit de borst drinkt, dat zou dan toch zonde zijn om niet te gebruiken?  Ik heb er ook al zoveel in geïnvesteerd en het is ook niet de borstvoeding die niet lekker loopt, het zijn juist die flessen!
Ik denk dat we gewoon even moeten doorbijten, uiteindelijk zal ze heus wel uit de fles gaan drinken. En over 3 maandjes mag ze ook al bijvoeding, dat scheelt ook wel.

ah.. voor jou dus ook echt een maandag! zucht.. leef met je mee hoor!!
Wat balen dat de kleine gewoon echt de fles weigert! Ik weet niet hoeveel verschillende flessen/spenen geprobeerd hebt? Misschien ligt het daaraan? Dat er teveel of teweinig melk doorheen komt?! Lastig is het wel inderdaad.. Kan me ook voorstellen dat het lastig gaat worden met t combineren met je werk. Hoop echt dat je een goede oplossing kunt vinden! Vooral omdat het verder gewoon wel goed gaat met de kleine!
Nou, suxxes maar weer! Enne.. ondanks alles... gewoon blijven lachen! ;)

Groetjes, Margreet
PS: had me voorgenomen om vandaag nergens op te reageren om zo nog even lekker in m'n bui te blijven hangen.. maar was natuurlijk wel stiekum benieuwd naar meelevende reacties.. JULLIE ZIJN LIEVERDS!.. tot morgen!

Terug
Bovenaan