Mijn dochterje van 14 mnd. zit 2 dagen op het kinderdagverblijf en als ik haar s'morgens bracht zwaaide ze met een van de leidsters uit en ging heerlijk spelen.
Maar sinds een maandje is het elke keer huilen tot krijsen toe als ik haar verlaat.
Ik ga erg moeilijk weg en voel gewoon een schuld gevoel en toch zegt de leidster dat als ik weg ben het zo over is en dat ze heerlijk gaat spelen.
Als ik haar sávonds ophaal zit ze ook altijd lekker te spelen dus ze zal het best naar haar zin hebben.
Toch blijft het een naar gevoel en hoop ik dat het een fase is en dat het weer veranderd in uitzwaaien.
Is toch prettiger werken.
Hebben jullie kindjes dit ook wel eens gehad en duurde de fase lang?
alvast prettig weekend allemaal en de grotjes van Josje
Maar sinds een maandje is het elke keer huilen tot krijsen toe als ik haar verlaat.
Ik ga erg moeilijk weg en voel gewoon een schuld gevoel en toch zegt de leidster dat als ik weg ben het zo over is en dat ze heerlijk gaat spelen.
Als ik haar sávonds ophaal zit ze ook altijd lekker te spelen dus ze zal het best naar haar zin hebben.
Toch blijft het een naar gevoel en hoop ik dat het een fase is en dat het weer veranderd in uitzwaaien.
Is toch prettiger werken.
Hebben jullie kindjes dit ook wel eens gehad en duurde de fase lang?
alvast prettig weekend allemaal en de grotjes van Josje